Slovenija

Veliki načrti in pozitivne novice

pr
20. 3. 2015, 19.37
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Slovenska oglaševalska zbornica je kljub slabšim gospodarskim razmeram leto 2014 zaključila zadovoljivo, zato optimistično nadaljuje delo v letošnjem letu.

Mediaspeed/SOZ

Čeprav je imela zbornica negativni poslovni rezultat, si je s presežkom odhodkov nad prihodki zagotovila dolgoročno finančno vzdržno poslovanje. Slednje je bil tudi eden ključnih ciljev upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) v letu 2014, so pojasnili na nedavni tiskovni konferenci, na kateri so izpostavili še nekatere druge ključne mejnike lanskega leta in nanizali načrte za letošnje leto.

V lanskem letu, ko je zbornica praznovala 15 let delovanja, je uspešno organizirala 23. slovenski oglaševalski festival (SOF), 21. mednarodni oglaševalski festival Zlati boben in izvedla podelitev licenčne nagrade Effie 2014. Med pomembnejšimi novostmi lanskega leta so bili tudi izvedba sklopa predavanj SOZ Akademije 2014 in dve srečanji Dobro jutro, oglaševalci!

Članom Slovenskega združenja oglaševalskih agencij so lani omogočili, da so svoj mladi kader brezplačno vključili v spletni izobraževalni program za pridobitev evropskega oglaševalskega certifikata. SOZ se je lani aktivno vključevala tudi v oblikovanje regulative. V okviru tega je največ pozornosti posvetila področju varovanja osebnih podatkov, zlasti v luči izvajanja medijskih in trženjskih raziskav, ter tržnemu komuniciranju v okviru zakonskih predpisov na področju varstva potrošnikov. SOZ se je aktivno vključila v delo strokovne skupine pri ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo v okviru priprav na nov krovni zakon o varstvu potrošnikov.

Med načrti za letošnjo leto je SOZ na prioritetni seznam uvrstila uveljavljanje strokovnih standardov in etik v oglaševanju, povezovanje in skrb za razvoj stroke ter zastopanje in predstavljanje interesov svojih članov in stroke. Eden od ključnih ciljev letošnjega leta je zagotovo tudi uspešen zaključek sedme izvedbe Effie Slovenija. Že prihodnji teden, 26. in 27. marca, pa zbornico čaka izvedba 24. festivala SOF, na katerem bodo podelili prestižni nagradi oglaševalska osebnost leta in oglaševalec leta 2014. Prvo nagrado tokrat prejme Zenel Batagelj iz Valicona, nagrado za oglaševalca leta pa Droga Kolinska/Atlantic grupa.