Rast števila obiskovalcev z oddaljenih trgov se s prepoznavnostjo Postojnske jame kot pomembne evropske znamenitosti nadaljuje, je povedala pristojna za odnose z javnostjo v družbi Postojnska jama Sabina Paternost. Uvrstitev na lestvico TOP Choice je pomembna za promocijo te destinacije na Kitajskem, Japonskem in v drugih azijskih državah.
V strukturi obiskovalcev Postojnske jame je gostov iz neevropskih držav približno 30 odstotkov, gostje iz Južne Koreje pa so po številu na drugem mestu, takoj za gosti iz Italije. Obiskovalcev iz Južne Koreje je bilo še v letu 2010 manj kot 6000, lani pa že več kot 66.000.
V Postojnski jami in Predjamskem gradu imajo na voljo avdiovodenje v 15 jezikih, med njimi v kitajskem, japonskem in korejskem, prav tako tudi prospekte, letake, jedilne liste in druge oznake. "Gostje so našo pozornost opazili in našo ponudbo ocenili z odlično oceno," je še povedala Paternostova.
Priznanje Top Choice podeljujejo na podlagi mnenja strokovne komisije spletnega portala Liarong in mnenj obiskovalcev na azijskem trgu.