Slovenija

Na UE Lendava najbolj komplicirajo

Gabrijel Toplak
9. 3. 2015, 18.59
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Uporabniki so vse postavke ocenili z »nižje od pričakovanega«, zato načelnik Štefan Gjerkeš med drugim napoveduje sestanke po oddelkih, kjer bodo podrobneje analizirali posamezna zaznavanja strank in jih primerjali z njihovimi pričakovanji.

STA

Četudi so rezultati ankete o zadovoljstvu strank z delom upravnih enot (UE) v Sloveniji v lanskem letu na zadnje mesto uvrstili UE Lendava, ocena slednjih ni pretirano razočarala.

Anketiranci UE Lendava so vse postavke (urejenost opreme, informacije, hitrost reševanja, na enem mestu, znanje, zaupanje, v skladu z obljubami, pravočasnost, zavzemanje, pripravljenost na pomoč, urejenost, korektnost, pozornost, strokovnost in prijaznost) ocenili z »nižje od pričakovanega«.

Tamkajšnji načelnik Štefan Gjerkeš pojasnjuje, da je bila povprečna ocena zadovoljstva strank v lanskem letu 4,40 ali po ocenjevalni lestvici od 1 do 5 zelo dobro do odlično. »To je še vedno zelo dobra ocena, vendar to ne pomeni, da smo z oceno zadovoljni. Še posebej če pri tem upoštevamo, da se je ocena glede na predhodno precej poslabšala (ocena 2012 je bila 4,77). Največji vpliv na slabše ocene zadovoljstva strank pripisujemo okoliščini, da je anketiranje potekalo septembra in je sovpadalo s časom potrjevanja množičnih podpor kandidatom za lokalne volitve,« je dejal Gjerkeš.

Dodal je, da je bila ena od najbolj opaznih posledic ta, da se je zaradi kratkih rokov pri volilnih opravilih in izredne množičnosti strank podaljšal čakalni čas. »Najbolj, 16 odstotkov, je bilo to očitno na oddelku za upravne notranje zadeve. Do nezadovoljstva strank je prihajalo tudi pri potrjevanju podpor kandidatom (skupaj 3600), ker so uradniki zahtevali osebni dokument zaradi preverjanja istovetnosti vlagatelja ali pa so določene stranke (aktivisti) nameravale vložiti podpore tudi za druge osebe (družinske člane, sodelavce). Slednje ni bilo izvedljivo, zato so stranke svoje nezadovoljstvo izrazile tudi pri izpolnjevanju anket. Pogosti komentarji pa so bili, da kompliciramo,« je razložil načelnik.

Napovedal je tudi preveritev pravilnosti pri vnosu podatkov iz vprašalnikov v program za obdelavo podatkov iz anket o zadovoljstvu strank in sestanke po oddelkih, kjer bodo podrobneje analizirali posamezna zaznavanja strank in jih primerjali z njihovimi pričakovanji.

Povprečna ocena zadovoljstva s storitvami pri uporabnikih, tako rezultati, je najvišja v UE v Šentjurju pri Celju (4,94). Prvo mesto med pomurskimi si delita Ljutomer in Gornja Radgona z oceno 4,89, kjer so stranke pravzaprav zadovoljne z vsem, saj so vse postavke ankete ocenile z oceno »višje od pričakovanega«. UE Murska Sobota je dosegla oceno 4,66, kar je za 0,11 višje, kot je bila ocenjena leta 2012, vseeno pa še je zmeraj pod slovenskim povprečjem, ki je 4,72. Zelo zadovoljni so skoraj z vsem, razen z urejenostjo opreme, ki so jo ocenili z »nižje od pričakovanega«.