»Verjamem, da smo v našem podjetju vse to osvojili zaradi našega trdega dela in inovacij, ki jih prinašamo tako v Slovenijo kot tudi v svet. Postavili pa smo že temelje vseh nadaljnjih aktivnosti za doseganje zastavljenih ciljev 2015–2020,« pove Tanja Skaza, direktorica podjetja Skaza Group, ki bo še naprej tlakovala pot do uspeha s strastjo do dela.
Prav te dni se mudi na sejmu Ambiente v Frankfurtu. Za podjetje je to letošnji tretji sejem, in čeprav gre za velike mednarodne sejme, večinoma edini zastopajo slovenske barve. Na enem največjih trendseterskih sejmov, Maison&Objet v Parizu, so bili med slovenskimi podjetji s tega področja prisotni le oni. Vendar Skazova pravi, da ni vse tako rožnato.
»Po izdelkih izstopamo, a Slovenija ni prepoznavna kot država. Še več, ker prihajamo iz manj znane ali za nekatere celo neznane države, smo nazadnje na britanskem velikem sejmu v Birminghamu dobili mesto v nekem kotu, na povsem nevidnem mestu,« opozori, s čim vse se borijo na trgu.
Zato je šla tokrat na pot prej, da bi preprečila, da se jim zgodi kaj podobnega. Letošnji slogan, ki navdušuje, je Future Plastic Today oziroma Plastika prihodnosti. Prihodnost plastike namreč vidijo v t. i. zdravi plastiki, ki ne vsebuje melamina in bisfenola A. Njihovi izdelki C! Cuisine – Style your home so torej zdravju prijazni in po novem tudi stilsko izdelani. Skazova je ponosna, da na sejmih opazijo tudi njihov koš za biološke odpadke Organko, ki je njihova prva blagovna znamka. Kot uspešna vodja podjetja Skaza si prizadeva za razvoj mladega kadra, za katerega je v Sloveniji vedno manj prostora. »Pri meni zagnani mladi vedno dobijo priložnost, da se izkažejo. Resnično sem vesela, da s tem v podjetju gradimo odličen tim, ki lahko premika gore,« je o svojih zaposlenih povedala Tanja. Opozarja, da naša država premalo naredi za mlade: »Ponuditi jim je treba priložnosti, možnosti za zaposlitev. Če mlademu kadru ne bomo dali priložnosti in služb, nam bodo pobegnili v tujino.«