Slovenija

Dobili so rdeči pečat

7. 2. 2015, 20.33
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Najboljši novi in inovativni izdelki ter storitve široke potrošnje po mnenju slovenskih kupcev so ...

Arsen Perić - M24 Agency

Slovenski potrošniki so v javnomnenjski raziskavi inovativnih produktov, ki jo je izvedla raziskovalna družba Nielsen, izbrali 20 izdelkov in storitev, ki bodo nosili pečat izbran produkt leta 2015. Med njimi je kar 11 izdelkov slovenskih proizvajalcev in ponudnikov.

Med dvajsetimi izdelki in storitvami, ki so jih slovenski potrošniki prepoznali za najinovativnejše v svoji kategoriji, je več kot polovica produktov slovenskih proizvajalcev in ponudnikov. Absolutna zmagovalka po številu prejetih nagrad (3) je letos Paloma.

Arsen Perić - M24 Agency

Transparentni izbor

Transparentni izbor, ki ga izvaja mednarodna raziskovalna družba po visokih ISO-standardih v transparentni, javnomnenjski, neodvisni raziskavi z velikim vzorcem (N=2000), ki je usklajen Statističnim uradom RS po spolu, starosti in regiji, odraža mnenje slovenskih potrošnikov. Ti so na podlagi osebnega zadovoljstva ob uporabi izdelka ali storitve podali svoje mnenje in v 20 kategorijah izbrali tiste, ki jim prinašajo največje zadovoljstvo.

Arsen Perić - M24 Agency

Gregor Gorenc, direktor podjetja Produkt leta, je povedal: »To dokazuje tudi vse večje zanimanje proizvajalcev in distributerjev izdelkov široke potrošnje. Razveseljivo je, da ob značilnosti naše regije in poplavi pečatov na našem trgu zaupajo v visoke standarde naše odprte metodologije. Edino s transparentnostjo, neodvisnostjo in odprto metodologijo, raziskavo, ki jo prejmejo vsi nominirani proizvajalci za svoje izdelke ali storitve, ter objavo vseh dobitnikov priznanj že ob razglasitvi bomo prepričali še več udeležencev in še več potrošnikov v zaupanje, ki ga je množično deležen produkt leta v svetu. Zahvala za to gre tako vsem našim medijskim partnerjem in Mercatorju, ki je prepoznal našo edinstveno metodologijo, kot seveda vsem podjetjem, ki so postavili svoje izdelke ali storitve v presojo slovenskim kupcem.« 

Arsen Perić - M24 Agency

O konceptu in raziskavi Produkt leta

Marketinški koncept Produkt leta je pred 29 leti zasnoval francoski podjetnik Christian Le Bret s ciljem izpostaviti in nagrajevati inovativnost izdelkov v panogi izdelkov široke potrošnje (FMCG). Od takrat se je koncept razširil že v več kot 40 držav po svetu, v vseh z namenom usmerjati potrošnike k najboljšim izdelkom na posameznem trgu in nagrajevati proizvajalce za kakovost in inovativnost. Za naziv produkt leta se lahko potegujejo vsi izdelki in storitve široke potrošnje, ki so se na slovenskem trgu pojavili pred manj kot 18 meseci, pri čemer je ključno merilo za sodelovanje inovativnost izdelka.

Arsen Perić - M24 Agency

Superzabavna slavnostna podelitev

Zvečer so na slavnostni podelitvi v Cankarjevem domu, ki sta jo vodila Peter Poles in Ajda Mlakar, podelili te prestižne rdeče pečate. Peter in Ajda sta se odlično ujela in slalomirala med mnogimi nagradami, nagrajenci in potrebnimi podatki, ki sta nam jih morala posredovati. Če smo bili navajeni, da so take prireditve velikokrat precej dolgočasne in se vlečejo v nedogled, lahko rečemo, da je bila ta prireditev pravi balzam. Zelo zabavna, zanimiva in energična.