Slovenski potrošniki so v javnomnenjski raziskavi inovativnih produktov, ki jo je izvedla raziskovalna družba Nielsen, izbrali 20 izdelkov in storitev, ki bodo nosili pečat izbran produkt leta 2015. Med njimi je kar 11 izdelkov slovenskih proizvajalcev in ponudnikov.
Arsen Perić - M24
Med dvajsetimi izdelki in storitvami, ki so jih slovenski potrošniki prepoznali za najinovativnejše v svoji kategoriji, je več kot polovica produktov slovenskih proizvajalcev in ponudnikov. Absolutni zmagovalec po številu prejetih nagrad (3) je letošnje leto Paloma.
Transparentni izbor
Transparentnemu izboru, ki ga izvaja mednarodna raziskovalna družba po visokih ISO standardih v transparentni, javnomnenjski, neodvisni raziskavi z velikim vzorcem (N=2000), ki je usklajen z SURS (Statistični urad RS) po spolu, starosti in regiji odraža mnenje slovenskih potrošnikov. Le-ti so na podlagi osebnega zadovoljstva ob uporabi izdelka ali storitve podali svoje mnenje in tako v 20 kategorijah izbrali tiste, ki jim prinašajo največje zadovoljstvo.
Arsen Perić - M24
Gregor Gorenc, direktor podjetja Produkt leta, potrjuje, da je globalni koncept tudi med slovenskimi potrošniki že nakupi nasvet. »To dokazuje tudi vedno večje zanimanje proizvajalcev in distributerjev izdelkov široke potrošnje. Razveseljivo je, da ob značilnosti naše regije in poplavi pečatov na našem trgu, zaupajo v visoke standarde naše odprte metodologije. Edino z transparentnostjo, neodvisnostjo in odprto metodologijo, raziskavo, ki jo prejmejo vsi nominirani proizvajalci za svoje izdelke ali storitve, ter objavo vseh dobitnikov priznanja že ob sami razglasitvi, bomo prepričali, še več udeležencev in še več potrošnikov, v zaupanje, ki ga je množično deležen Produkt leta v svetu. Zahvala za to gre tako vsem našim medijskim partnerjem in Mercatorju, ki je prepoznal našo edinstveno metodologijo, ter seveda vsem podjetjem, ki so postavili svoje izdelke ali storitve v presojo slovenskim kupcem.« je povedal Gregor Gorenc.
O konceptu in raziskavi Produkt leta
Arsen Perić - M24
Marketinški koncept Produkt leta je pred 29 leti zasnoval francoski podjetnik Christian Le Bret, s ciljem izpostaviti in nagrajevati inovativnost izdelkov v panogi izdelkov široke potrošnje (FMCG). Od takrat se je koncept razširil že v več kot 40 držav po svetu, v vseh z namenom usmerjati potrošnike k najboljšim izdelkom na posameznem trgu in nagrajevati proizvajalce za kakovost in inovativnost. Za naziv Produkt leta se lahko potegujejo vsi izdelki in storitve široke potrošnje, ki so se na slovenskem trgu pojavili pred manj kot 18 meseci, pri čemer je ključno merilo za sodelovanje inovativnost izdelka.
Super zabavna slavnostna podelitev
Zvečer so na slavnostni podelitvi v Cankarjevem Domu, ki sta jo vodila Peter Poles in Ajda Mlakar, podelili te prestižne rdeče pečate. Peter in Ajda sta se odlično ujela in dobesedno slalomirala med mnogimi nagradami, nagrajenci in potrebnimi podatki, ki sta nam jih morala posredovati … Če smo bili navajeni, da so take prireditve mnogokrat precej dolgočasne in se vlečejo v nedogled, lahko rečemo, da je bila ta prireditvev pravi balzam … Zelo zabavna, zanimiva in energična!
Arsen Perić - M24
Pečat Produkt leta se ne da kupiti ali na kakršen koli način vplivati na rezultate izbora, saj sloni izključno na mnenju slovenskih potrošnikov.