In takoj poda tudi odgovor. »Ob povečanem vodostaju bi morali biti ta most zaprt,« pravi Vojko Safran, ki je prepričan, da bi lahko to tragedijo preprečili.
Spomnimo. V septembrski poplavah je neurje močno izpodkopalo vozišče in uničilo most čez potok Bolska, voznik pa je nato zapeljal v strugo naraslega potoka.
Projekt za nov most je bil sicer narejen že leta 2006, nato pa ustavljen. Predvidena je bila prestavitev struge, kar je za občino predstavljalo prevelik finančni zalogaj, zato so postavili začasni most, ki pa ga je odnesla voda.
Takšni dogodki so stalnica v naši državi, meni Safran, ki pravi, da se mora zgoditi najprej nekaj kritičnega, da se sploh kdo zgane.
In od nesreče se pospešeno išče rešitev za nov most. Agencija RS za okolje (Arso) je sredi januarja izdala projektne pogoje in priprava projekta zdaj poteka.
Od prvega dneva po nesreči pa poteka tudi prelaganje odgovornosti zanjo. Župan Vranskega Franc Sušnik danes prizna, da se čuti deloma odgovornega, ker mu ni uspelo zgraditi mostu. Arso pa v pisnem odgovoru pojasnjuje, da nikoli ni pogojeval prestavitev struge, kot je to slišati v delu javnosti.
Prepričan je, da bodo pristojni organi opravili svoje delo in našli krivca. Nov most pa bodo dočakali, a veliko prepozno.