Po dveh letih od vložitve tožbe je danes na sodišču potekal šele prvi narok v tej zadevi in, kot kaže, hkrati tudi zadnji. Pooblaščenci slovenskega nacionalnega prevoznika in družbe, ki se ukvarja z vzdrževanjem letal, so sicer podali vrsto predlogov za zaslišanja tudi nekdanjih vodilnih obeh družb za razjasnitev okoliščin, a je sodnik Aleksander Urankar sklenil, da zaslišanja niso potrebna.
Kot je povedal, bo preveril, če ima v spisu zadosti podatkov za to, da sprejme odločitev in spiše sodbo. V nasprotnem primeru bo še enkrat sklical glavno obravnavo. Tako tožeča kot tožena stranka pa sta ob tem sodišču očitali procesne kršitve.
Različnih stališč na domnevno oškodovanje Adrie Airways Tehnika danes pooblaščenci obeh družb v sporu niso uspeli zbližati. Tako družba, ki je nastala iz nekdanjega oddelka za vzdrževanje letal slovenskega nacionalnega prevoznika, vztraja pri odškodninskem zahtevku v višini 8,78 milijona evrov zaradi nevplačanega kapitala.
Adria Airways Tehnika je bila ustanovljena leta 2010 kot družba z omejeno odgovornostjo z zakonsko minimalnim kapitalom v višini 7500 evrov. Adria Airways, ki jo je tedaj vodil Tadej Tufek, je nanjo kot stvarne vložke prenesla neopredmetena sredstva, zaloge in dobro ime. Vse od svoje ustanovitve in izločitve iz Adrie Airways pa družba nima zadostnega obratnega kapitala.
Zato Adria Airways Tehnika toži svojo ustanoviteljico, v kateri pa pojasnjujejo, da bi morala družba dati referenčni zahtevek do delničarjev in opraviti slabitve dobrega imena v višini 6,6 milijona evrov. Tožeča stranka na drugi strani trdi, da so navodila, kar se tiče knjigovodskega vrednotenja zalog, prihajala neposredno iz Adrie.