Kot je ob robu današnjega ogleda predora pojasnil predsednik uprave Družbe za avtoceste v RS (Dars) Knez, je sam predor praktično zaključen, in to s prihrankom med 15 in 20 milijoni evrov glede na pogodbeno vrednost, ki je bila slabih 65 milijonov evrov.
Ker pa isto ne velja za cestno povezavo do predora, bodo nastali dodatni stroški, tako glede varovanja samega objekta kot denimo glede podaljšanja bančnih garancij.
Sam razpis za izbiro izvajalca del je bil sicer zelo enostaven, je ocenil Knez, vendar prihaja "do nenehnega pritoževanja neizbranih ponudnikov". Knez je ob tem izrazil mnenje, da bi bilo za Dars neprimerno lažje in ugodneje zadevo zaključiti, če se ne bi že pred leti odločili dela na samem predoru in dela na povezanih cestnih odsekih voditi kot ločena projekta.
Knez je poudaril tudi, da je Dars vedno zahteval odgovornost od tistih, ki so podjetju povzročali škodo. Tako je za dela, ki jih je v samem predoru izvedel Alpine Bau, vložen zahtevek v višini šestih milijonov evrov.
V zvezi s pritožbo na izbor izvajalca del na hitri cesti se bodo na upravi Darsa v sredo odločali o tem, da pritožniku zavrnejo zahtevek, je pojasnil član uprave Franc Skok. Če bo pritožnik vseeno šel na državno revizijsko komisijo, pa ima ta zatem mesec dni časa za odločanje.
Če bo odločitev revizijske komisije takšna, da bo omogočala nadaljevanje postopkov, bodo nekje do konca leta lahko dokončno izbrali izvajalca del, je dodal Skok. Glede na to, da določenih del, recimo pri asfaltiranju, januarja in februarja zaradi nizkih temperatur verjetno ne bo mogoče opraviti, bi dokončanje del lahko sledilo do konca aprila.
Tako Skok kot Knez sta sicer opozorila na zakonodajo na področju javnih naročil, zaradi katere ima Dars ob vsakokratnih pritožbah zvezane roke.
Knez je še povedal, da bodo počakali na odločitev državne revizijske komisije, v primeru, da bo ta zanje negativna, pa imajo tudi nekakšen "b scenarij", o podrobnostih katerega pa ni mogel govoriti.