Kot kaže, bo tudi Cerarjeva vlada menjala ministre kot po tekočem traku. Še preden je postal minister, je Peter Gašperšič že razburil in prejel ostre odzive. Njegovo napako so nekateri ocenil za lapsus, drugi menijo, da je popolnoma brez ambicij. Se bo uvrstil med ministre z najkrajšim mandatom?
Da Slovenija ne potrebuje drugega tira slovenskih železnic na relaciji Divača–Koper še nadaljnjih 30 do 40 let, se je glasila zdaj že kar slavna teza novega ministra za infrastrukturo. Podvomil pa je tudi o tem, da bi morala biti gradnja avtocestnega odseka od Dražencev do mejnega prehoda Gruškovje prioriteta.
Odzivi na to pa so bili burni in verjetno je pozneje tudi zaradi njih svojo tezo precej omilil, dejal je: »V kolikor se bo pokazalo, da so zadeve izvedljive, da sredstva so, potem ni seveda nobenega problema, da se to prioritetno izpelje.« Erjavec je Gašperšičevo izjavo ocenil kot lapsus in pomanjkanje izkušenj, o katerem se bodo morali še temeljito pogovoriti, saj gre za neskladje s koalicijsko pogodbo.
»Nekatere zadeve, ki jih je predstavil Gašperšič, enostavno ne držijo in niso zapisane v koalicijski pogodbi. Treba je biti malo bolj ambiciozen,« je o Gašperšičevih izjavah dejal Matjaž Han iz SD in dodal, da če rečeš, da ne moreš narediti ničesar, je to najbolj realen in izvedljiv načrt. Tudi Cerar ni bil zadovoljen z besedami njegovega ministra.
Zaradi velike blamaže, ki jo je Gašperšič povzročil stranki, bi lahko infrastrukturni minister pristal med tistimi z najkrajšim mandatom – Igorjem Maherjem, Janezom Kopačem in Jožetom Damjanom. In da pojasnimo, zakaj je tretja razvojna os na relaciji Draženci–Gruškovje tako zelo pomembna ... Dovolj zgovoren je že sam podatek, da je v tridesetih letih cesta tam vzela 33 življenj, ta os pa bo lahko tudi pomemben doprinos gospodarstvu.
Da Slovenija ne potrebuje drugega tira slovenskih železnic na relaciji Divača–Koper še nadaljnjih 30 do 40 let, se je glasila zdaj že kar slavna teza novega ministra za infrastrukturo. Podvomil pa je tudi o tem, da bi morala biti gradnja avtocestnega odseka od Dražencev do mejnega prehoda Gruškovje prioriteta. Odzivi na to pa so bili burni in verjetno je pozneje tudi zaradi njih svojo tezo precej omilil, dejal je: »V kolikor se bo pokazalo, da so zadeve izvedljive, da sredstva so, potem ni seveda nobenega problema, da se to prioritetno izpelje.« Erjavec je Gašperšičevo izjavo ocenil kot lapsus in pomanjkanje izkušenj, o katerem se bodo morali še temeljito pogovoriti, saj gre za neskladje s koalicijsko pogodbo. »Nekatere zadeve, ki jih je predstavil Gašperšič, enostavno ne držijo in niso zapisane v koalicijski pogodbi. Treba je biti malo bolj ambiciozen,« je o Gašperšičevih izjavah dejal Matjaž Han iz SD in dodal, da če rečeš, da ne moreš narediti ničesar, je to najbolj realen in izvedljiv načrt. Tudi Cerar ni bil zadovoljen z besedami njegovega ministra. Zaradi velike blamaže, ki jo je Gašperšič povzročil stranki, bi lahko infrastrukturni minister pristal med tistimi z najkrajšim mandatom – Igorjem Maherjem, Janezom Kopačem in Jožetom Damjanom. In da pojasnimo, zakaj je tretja razvojna os na relaciji Draženci–Gruškovje tako zelo pomembna ... Dovolj zgovoren je že sam podatek, da je v tridesetih letih cesta tam vzela 33 življenj, ta os pa bo lahko tudi pomemben doprinos gospodarstvu.