Slovenija

Minister Gašperšič prvi na odstrelu

Simon Rosc
20. 9. 2014, 07.15
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Kot kaže, bo tudi Cerarjeva vlada menjala ministre kot po tekočem traku. Še preden je postal minister, je Peter Gašperšič že razburil in prejel ostre odzive. Njegovo napako so nekateri ocenil za lapsus, drugi menijo, da je popolnoma brez ambicij. Se bo uvrstil med ministre z najkrajšim mandatom?

STA

Da Slovenija ne potrebuje drugega tira slovenskih železnic na relaciji Divača–Koper še nadaljnjih 30 do 40 let, se je glasila zdaj že kar slavna teza novega ministra za infrastrukturo. Podvomil pa je tudi o tem, da bi morala biti gradnja avtocestnega odseka od Dražencev do mejnega prehoda Gruškovje prioriteta.

Odzivi na to pa so bili burni in verjetno je pozneje tudi zaradi njih svojo tezo precej omilil, dejal je: »V kolikor se bo pokazalo, da so zadeve izvedljive, da sredstva so, potem ni seveda nobenega problema, da se to prioritetno izpelje.« Erjavec je Gašperšičevo izjavo ocenil kot lapsus in pomanjkanje izkušenj, o katerem se bodo morali še temeljito pogovoriti, saj gre za neskladje s koalicijsko pogodbo.

»Nekatere zadeve, ki jih je predstavil Gašperšič, enostavno ne držijo in niso zapisane v koalicijski pogodbi. Treba je biti malo bolj ambiciozen,« je o Gašperšičevih izjavah dejal Matjaž Han iz SD in dodal, da če rečeš, da ne moreš narediti ničesar, je to najbolj realen in izvedljiv načrt. Tudi Cerar ni bil zadovoljen z besedami njegovega ministra.

Zaradi velike blamaže, ki jo je Gašperšič povzročil stranki, bi lahko infrastrukturni minister pristal med tistimi z najkrajšim mandatom – Igorjem Maherjem, Janezom Kopačem in Jožetom Damjanom. In da pojasnimo, zakaj je tretja razvojna os na relaciji Draženci–Gruškovje tako zelo pomembna ... Dovolj zgovoren je že sam podatek, da je v tridesetih letih cesta tam vzela 33 življenj, ta os pa bo lahko tudi pomemben doprinos gospodarstvu.

Da Slovenija ne potrebuje drugega tira slovenskih železnic na relaciji Divača–Koper še nadaljnjih 30 do 40 let, se je glasila zdaj že kar slavna teza novega ministra za infrastrukturo. Podvomil pa je tudi o tem, da bi morala biti gradnja avtocestnega odseka od Dražencev do mejnega prehoda Gruškovje prioriteta. Odzivi na to pa so bili burni in verjetno je pozneje tudi zaradi njih svojo tezo precej omilil, dejal je: »V kolikor se bo pokazalo, da so zadeve izvedljive, da sredstva so, potem ni seveda nobenega problema, da se to prioritetno izpelje.« Erjavec je Gašperšičevo izjavo ocenil kot lapsus in pomanjkanje izkušenj, o katerem se bodo morali še temeljito pogovoriti, saj gre za neskladje s koalicijsko pogodbo. »Nekatere zadeve, ki jih je predstavil Gašperšič, enostavno ne držijo in niso zapisane v koalicijski pogodbi. Treba je biti malo bolj ambiciozen,« je o Gašperšičevih izjavah dejal Matjaž Han iz SD in dodal, da če rečeš, da ne moreš narediti ničesar, je to najbolj realen in izvedljiv načrt. Tudi Cerar ni bil zadovoljen z besedami njegovega ministra. Zaradi velike blamaže, ki jo je Gašperšič povzročil stranki, bi lahko infrastrukturni minister pristal med tistimi z najkrajšim mandatom – Igorjem Maherjem, Janezom Kopačem in Jožetom Damjanom. In da pojasnimo, zakaj je tretja razvojna os na relaciji Draženci–Gruškovje tako zelo pomembna ... Dovolj zgovoren je že sam podatek, da je v tridesetih letih cesta tam vzela 33 življenj, ta os pa bo lahko tudi pomemben doprinos gospodarstvu.  

Zanimivosti

zivali pri veterinarju (3)
Pasje težave

Moj pes smrči. Ali je to normalno?

kringa-naslovna
Vampir iz Istre

Prvi vampir v Evropi

jajca na pultu
Vsestransko živilo

Nasveti, ki vam pridejo prav pri uporabi in pripravi jajc

janin vrt1 shutterstock
Vrtnina za vsak vrt

Kako do lepega česna

umazana tipkovnica
Leglo umazanije

Bakterij na tipkovnici je več kot na javnem stranišču

Bryan Jonhson
Nesmrtnost: nova resničnost

Nima 27, ampak 47 let: Prvi človek, ki je uspešno pomladil svoje telo