Gre za sejem dijaških podjetij, na katerem se soočijo podjetja iz 37. držav. Glede na to, da je Slovenija prvič sodelovala na njem, je popolna primerljivost s kakovostjo dijaškega podjetja s podjetji ostalih držav z mnogo daljšo tradicijo velik uspeh. Ta je posledica enoletnega programa Moje podjetje, ki ga je v šestih srednjih šolah v Sloveniji izvajal Zavod za spodbujanje podjetnosti mladih (ZZSPM). Program, ki je zasnovan na metodi »učenje z delom«, je po oceni Evropske komisije eden najboljših evropskih programov za učenje podjetniških veščin za mlade.
Razumeli so svoj poslovni model in uspeli prodati izdelke na trgu, ki je že dokaj zasičen. To je res izreden uspeh. Marko Curavić, Evropska komisija za podjetništvo in industrijo.
Izjava Marka Curavića, enega od sodnikov, zaposlenega na generalnem direktoratu Evropske komisije za podjetništvo in industrijo, daje spodbudo za nadaljnjo širitev programa v naslednjem šolskem letu: »Zelo navdušen sem bil nad tem, da je končno tudi Slovenija sodelovala na tekmovanju Company of the Year. Čestitam vam, da ste v enem letu naredili toliko. To je res izreden uspeh. Moram pa tudi povedati, da je Donum Dulce name naredil zelo dober vtis. Razumeli so svoj poslovni model in uspeli prodati izdelke na trgu, ki je že dokaj zasičen. Res so bili zelo dobri, posebej če vemo, da je to prvič, da je slovensko dijaško podjetje sodelovalo na takem tekmovanju.« Dve članici dijaškega podjetja Donum Dulce pa sta prejeli tudi posebna certifikata: Veronika Kavčič za opravljanje izpita ESP (Entrepreneurial Skills Pass), Ela Hudovernik pa za vodenje alumni skupine v Sloveniji.