Po Revozovih podatkih je nova linija del investicijskega projekta Edison, v okviru katerega je poleg twinga predvidena tudi proizvodnja vozil Daimlerjeve znamke Smart. Projekt je skupno vreden 450 milijonov evrov, slovenska država pa je predvidela skupaj 22,5 milijona evrov subvencij, ki jih bodo v Revozu v prihodnjih letih prejemali na podlagi predloženih dokazil.
Bratuškova je dejala, da je Revoz za rast slovenskega gospodarstva in vso državo izjemnega pomena. Tuje naložbe, kot je Revozova, pa predstavljajo ključno orodje za spodbuditev njene gospodarske rasti, zagotavljanje gospodarske stabilnosti, povečanja števila delovnih mest in izboljšanje blaginje njenih prebivalce, je dodala.
V Revozu so še pred današnjim odprtjem napovedali, da bodo do konca leta v proizvodnji zaposlili 70 delavcev za nedoločen čas in približno 200 delavcev za določen čas.
Opozorila je na delo in uspehe njene vlade ter izpostavila, da je treba ukrepe nadaljevati. Prepričana pa je, da prihajajoče volitve ugleda Slovenije ne bodo zamajale in da ne bodo vplivale na nadaljnje dejavnosti za povečanje gospodarske rasti, je dejala.
Povzela je, da si želi, da bi uspešnim novomeškim podjetjem, kot sta Revoz in Krka, sledila tudi druga podjetja po slovenskih regijah. Prepričana je namreč, da je lahko Slovenija dom velikih in na tujih trgih uspešnih podjetij, ki skrbijo tudi za razvoj lokalnega okolja. Revoz je dokaz, da je to mogoče, je še povedala Bratuškova.
Po besedah predsednika Renaulta Ghosna Renaultove avtomobile v Sloveniji izdelujejo več kot štiri desetletja. Renault v Sloveniji neposredno zaposluje 2150 ljudi in posredno približno 5000 ljudi. V novomeško tovarno pa so vložili 450 milijonov evrov, da bo ta lahko proizvajala novega twinga in Daimlerjev štirisedežni Smart, je pojasnil.
Sicer novomeška tovarna, katere letna zmogljivost znaša 220.000 vozil, k Renaultovi evropski proizvodnji prispeva desetino, njen tržni delež v Sloveniji pa je 16-odstoten, je navedel.
Med drugim je ocenil, da so zaposleni v Revozu lahko ponosni na svoje sodelovanje z Daimlerjem, s katerim so se morali naučiti sodelovati. Hkrati pa so morali v svojo proizvodnjo uvesti novo skupno vozno osnovo za novega twinga in novega smarta. Glede omenjene vozne osnove je menil, da je bistvenega pomena za zmanjšanje stroškov proizvodnje in optimiziranje naložbe.
Ghosn je še opozoril, da sta med cilji Revozove tovarne uspešen zagon proizvodnje novega twinga in ohranitev njenega mesta med najboljšimi Renaultovimi in Nissanovimi tovarnami.
Pri izdelavi novega twinga bo udeleženo precej slovenskega znanja, približno 30 odstotkov vgrajenih delov bo izdelanih v Sloveniji.
V Revozu so še pred današnjim odprtjem napovedali, da bodo do konca leta v proizvodnji zaposlili 70 delavcev za nedoločen čas in približno 200 delavcev za določen čas. Po znanih podatkih bodo novi Renaultov model sprva izdelovali v izmeni in pol, kasneje pa načrtujejo prehod na dve izmeni. Kdaj bodo v Novem mestu začeli proizvajati tudi štirisedežne smarte, zaenkrat ni znano.
Pri izdelavi novega twinga bo udeleženo precej slovenskega znanja, približno 30 odstotkov vgrajenih delov bo izdelanih v Sloveniji. Po podatkih družbe Renault Nissan Slovenija bo novi twingo, ki na trg prihaja sedem let po svojem zadnjem predhodniku, na voljo v dveh motornih različicah in s tremi paketi opreme.