V Telekomu so za STA pojasnili, da si nemoteno delovanje telekomunikacijskih storitev še vedno prizadevajo zagotoviti z lastnimi agregati, a so njihova prizadevanja predvsem na območjih, kjer je zaradi vremenskih razmer največ težav, otežena. Nekatere lokacije baznih postaj so namreč po njihovih navedbah težko dostopne ali pa še povsem odrezane od sveta. "Tako da bomo popolno delovanje mobilnih storitev vsem uporabnikom lahko zagotovili šele, ko bo ponovno zagotovljena nemotena oskrba z električno energijo," so napovedali. Tudi po tem pa bo na bolj prizadetih območjih lahko prihajalo do motenj pri zagotavljanju širokopasovnih storitev, saj so ponekod prekinjene tudi kabelske povezave, so opozorili. S celovito sanacijo bodo na terenu pričeli takoj, ko bodo to omogočale vremenske in varnostne razmere, so sklenili.
Simobil potrdil ponovno vzpostavo storitev na večini predelov države
V Simobilu so medtem storitve znova uspeli vzpostaviti na širšem območju Koroške regije. Kot so sporočili, lahko do njihovih storitev znova dostopajo v Mislinji, Dravogradu, Ravnah na Koroškem, Prevaljah in Črni na Koroškem. Storitve uporabnikom v Mežici, Poljani, Muti, Vuzenici in Radljah ob Dravi bodo predvidoma na voljo še danes oz. v najkrajšem možnem času. Poleg tega je Simobilu uspelo mobilne storitve znova zagotoviti tudi uporabnikom na ožjem območju Postojne. Na voljo so jim sicer predvsem govorne storitve. Kot piše na spletni strani Simobila, pa ponekod po državi še vedno prihaja do motenj. "Razmere na terenu se, predvsem zaradi velikih naporov delavcev v elektrodistribuciji, rahlo izboljšujejo, še vedno pa so zelo nestabilne. Tako nam zdaj dela večina naših kolokacij, še vedno pa imamo naročnike, ki zaradi izpadov električne energije ne morejo uporabljati naših storitev," pa so za STA pojasnili v T-2.
Telekomunikacijske naprave izklopite
Ob tem so vse uporabnike, ki so brez električne energije, opozorili, da poskrbijo, da so telekomunikacijske naprave - TV vmesniki, modemi, telefonski vmesniki ipd. - izklopljene, saj le tako lahko preprečijo okvare, ki bi nastale ob ponovnem priklopu. STA je o dostopnosti storitev povprašala tudi Tušmobil, a odgovora še ni prejela. Iz spletnih strani podjetja je sicer razvidno, da se motnje nadaljujejo.