Nacionalni forenzični laboratorij je opravil pregled koles in pnevmatik in je v tej zvezi ugotovil:
"Pri pregledu sprednjih desnih koles, zavarovanih s službenega vozila reg. št.: KP A8-397 in GO K4-259 smo ugotovili, da je nenadna izpraznitev obeh koles posledica razpadanja bočnice pnevmatike zaradi vožnje s premalo z zrakom napolnjenimi kolesi. Pri obeh smo našli enake sledi, in sicer proces razpadanja gume, ki se začne zaradi segrevanja pnevmatike, ki niso napolnjene na predpisan tlak. Torej je vzrok nenadne izpraznitve vožnja s premalo napolnjenimi pnevmatikami.
Glede na dejstvo, da nismo našli mehanskih poškodb na tekalni površini in da sta oba ventila tesnila, je najbolj verjeten vzrok praznjenja koles montaža zimskih pnevmatik na stara platišča, ki so imela na tesnilnih robovih nečistočo in korozijo. Posledica je počasno praznjenje in padec tlaka, kar je dokaj pogost pojav. Po vsaki premontaži je potrebno večkratna kontrola tlaka v pnevmatikah."
Ker se negativni elementi pnevmatike Lassa v preiskavi niso potrdili, je vodstvo policije preklicalo odločitev, da je potrebno vse omenjene gume izločiti iz uporabe, obenem pa policijske uprave pozval na dosledno ustrezno vzdržavenje vozil in prevmatik.