Slovenija

Končal se je že 15 SEMPL

S.R.
3. 12. 2013, 12.26
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.53
Deli članek:

Konec novembra je v Portorožu potekal 15. Sempl, regionalna konferenca o medijskih trendih, ki so se je udeležili vsi, ki kaj pomenijo v slovenskem oglaševanju in komunikacijah.

800 udeležencev konference je dva dni sledilo najnovejšim trendom v komunikacijah, saj je bilo med predavatelji kar 80 odstotkov tujcev, tudi iz ZDA. Med 20 tujimi predavatelji sta posebno pozornost požela Todd Brown, ki je v Portorož posebej za dogodek pripotoval iz Los Angelesa ter Parag Bhandari iz New Yorka.

Prav Bhandari je postal neke vrste prvi zvezdnik prireditve, saj je po predavanju nastopil tudi kot d.j. na večerni zabavi in množico obiskovalcev zabaval z najnovejšimi glasbenimi izdelki iz New Yorka. Program 15. Sempla je povezovala znana voditeljica Tajda Lekše, ki je bila ves čas oblečena v črne novosti S.Oliver Selection in se je tej vlogi odlično znašla.

Na 15. Semplu so organizatorji podelili medijske nagrade Sempler in sicer na prireditvi, ki je potekala v znamenju plesne skupine En knap ter RTV Slovenije, ki je poskrbela za zanimiv družaben dogodek. Dogajanje se je odvijalo tudi v znanem portoroškem klubu, kjer je za zabavo poskrbel Pop tv, med drugim tudi s pokušino martinija Royal, ki ga v Slovenijo uvaža podjetje Merit. 

Predsednica 15. Sempla in direktorica medijske agencije Media Pool Valerija Prevolšek, je poudarila, da jo veseli, da je bil 15. Sempl po številu udeležencev bolj obiskan kot lani in da postaja osrednja medijsko-komunikacijska konferenca v Sloveniji in regiji. Za dober obisk iz regije, predvsem Srbije in Hrvaške, je zaslužna tudi Ariana N. Eror, direktorica trženja revije Marketing magazin (MM), ki je skrbela za številne pokrovitelje prireditve in presenečenja za udeležence.