Če se je bilo mogoče še pred leti izogniti obisku pri vulkanizerju, je danes povsem drugače. V Sloveniji je namreč zakonsko določeno obdobje, ko je treba na vozilo namestiti zimske pnevmatike, sicer lahko policist kršitelju izreče tudi globo. Redkokateri pa se vpraša, kaj si o tem mislijo vulkanizerji sami, zato je ekipa časopisa Svet24 obiskala vulkanizerstvo Cizerl v Mariboru, kjer je direktorica Martina Cizerl Bizjak povedala, da so gneče še posebno velike na račun oktobrskih visokih temperatur.
„Z družino, imam 4- in 5-letna otroka, nisem veliko, zato sta zdaj več z mamo. Računam, da me še vsaj kakšen teden ne bo hitro domov,“ Vulkanizer Aleš Pukšič
Aleš Pukšič, ki je vulkanizer že skoraj pet let, pravi, da so doma že vajeni, da ga sredi novembra vidijo redkeje. ''Z družino, imam 4- in 5-letna otroka, nisem veliko, zato sta zdaj več z mamo. Računam, da me še vsaj kakšen teden ne bo hitro domov,'' je dejal Pukšič. Nad slovenskimi vozniki, predvsem zato, ker čakajo do zadnjega, je razočaran Denis Vizinger; pravi, da bi se za menjavo pnevmatik lahko odločili vsaj 15 dni prej.
Izkušen vulkanizerski lisjak je Emil Caf, ki je od vseh fantov najstarejši. ''Vulkanizer sem že 38 let in lahko rečem, da je zadnja leta prava 'norišnica'. Delo pa zna biti tudi naporno. Mislim predvsem na prenašanje pnevmatik večjih dimenzij, ki so že na platiščih,'' pripomni Caf. Najkrajšo vulkanizersko kariero ima Žan Krajnc, saj je z njimi samo en mesec. „Še dobro, da sem vajen delati in me takšna gneča ne preseneti. Tudi napor, ki ga predstavlja to delo, in precejšnja odsotnost od doma, kar dobro prenešam,“ je pojasnil.