"Kakovostna infrastruktura, torej razvoj letališča, ugodno vpliva na nivo storitev Adrie Airways, s katerimi lahko izboljšamo potovalno izkušnjo naših potnikov. Novi terminal bi bil v tem smislu nedvomno velika pridobitev tudi za potnike Adrie Airways," so danes zapisali za STA.

Njena.si
Mestni utrip že 20. leto spremlja ikonična Rotarijska ura na križišču Ajdovščina
Spomnili so, da Aerodromu Ljubljana ostaja alternativna možnost gradnji novega terminala - del sredstev lahko namenijo za obnovo oz. razširitev obstoječega terminala, s čimer lahko morda prav tako delno povečajo pretočnost letališča, del sredstev pa usmerijo v pridobivanje potnikov.
"To bo ugodno vplivalo tako na razvoj Adrie Airways kot tudi na razvoj celotne Slovenije," so še zapisali v edinem slovenskem letalskem prevozniku.
Mali delničarji so na ponedeljkovi skupščini Aerodroma Ljubljana, na kateri država ni smela glasovati, zavrnili 57 milijonov evrov vredno investicijo v nov potniški terminal. Proti je bila velika večina delničarjev z glasovalno pravico.
So pa delničarji podprli predlog Slovenske odškodninske družbe, da se v luči načrtovane privatizacije izvede skrbni pregled poslovanja družbe.
Predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir je v tej luči za STA dejal, da bodo po zavrnitvi novega terminala počakali na razplet načrtovane privatizacije. Želijo si takšnega partnerja, ki bo nadaljeval podobno zastavljeno strategijo, vključno z rastjo prometa, je dejal.