"Kakovostna infrastruktura, torej razvoj letališča, ugodno vpliva na nivo storitev Adrie Airways, s katerimi lahko izboljšamo potovalno izkušnjo naših potnikov. Novi terminal bi bil v tem smislu nedvomno velika pridobitev tudi za potnike Adrie Airways," so danes zapisali za STA.
Izpostavljeno
Trajnost v papirni industriji
Spomnili so, da Aerodromu Ljubljana ostaja alternativna možnost gradnji novega terminala - del sredstev lahko namenijo za obnovo oz. razširitev obstoječega terminala, s čimer lahko morda prav tako delno povečajo pretočnost letališča, del sredstev pa usmerijo v pridobivanje potnikov.
"To bo ugodno vplivalo tako na razvoj Adrie Airways kot tudi na razvoj celotne Slovenije," so še zapisali v edinem slovenskem letalskem prevozniku.
Mali delničarji so na ponedeljkovi skupščini Aerodroma Ljubljana, na kateri država ni smela glasovati, zavrnili 57 milijonov evrov vredno investicijo v nov potniški terminal. Proti je bila velika večina delničarjev z glasovalno pravico.
So pa delničarji podprli predlog Slovenske odškodninske družbe, da se v luči načrtovane privatizacije izvede skrbni pregled poslovanja družbe.
Predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir je v tej luči za STA dejal, da bodo po zavrnitvi novega terminala počakali na razplet načrtovane privatizacije. Želijo si takšnega partnerja, ki bo nadaljeval podobno zastavljeno strategijo, vključno z rastjo prometa, je dejal.