Novomeško podjetje CGP je po petih mesecih končalo s širitvijo Dolenjske ceste od Rudnika do Lavrice, s čimer se je končala prve etapa širitve te ceste do Škofljice. Kot so za STA pojasnili na direkciji za infrastrukturo, je za sredo že razpisan tudi komisijski pregled izvedbenih del.
Razširitev Dolenjske ceste do Lavrice v štiripasovnico bo močno vplivala na pretočnost prometa na tem območju. Poleg razširitve je bila v prvi fazi urejena tudi večnamenska pot na drugi strani železniške proge, po kateri je speljan kolesarski promet in promet pešcev, namenjena pa je tudi lastnikom za dostop do njihovih zemljišč.
Naslednja etapa dolga 4,3 kilometra
Za preureditev preostalega dela Dolenjske ceste od Lavrice do križišča pri Osnovni šoli Škofljica v dolžini približno 4,3 kilometra je po navedbah direkcije izdelana idejna zasnova s prometno študijo, na osnovi katere izdelujejo izvedbeno projektna dokumentacija. Rok oddaje v recenzijo je oktober.
Ureditev štiripasovnega prometa na Dolenjski cesti od Škofljice skozi Lavrico do križišča na Rudniku v Ljubljani je sicer le ena raven celovite rešitve problema prometne povezanosti regije s prestolnico.
Nujna je še usposobitev železniške povezave od Kočevja do Ljubljane, vzpostavitev polnega avtocestnega priključka Šmarje-Sap in dodatno omogočanje koriščenja javnega potniškega prometa prek vzpostavitve sistema Park&Ride.
Avtocestni priključek Šmarje-Sap na dolenjski avtocesti, ki ga bo za štiri milijone evrov (z DDV) gradil CGP, bi lahko bil grajen do septembra prihodnje leto. Za modernizacijo kočevske proge so sredstva že zagotovljena v proračunih za letos in prihodnje leto, železniški promet naj bi vzpostavili v letu 2018. Po vzpostavitvi železniškega prometa na omenjeni progi pa bodo vzpostavili tudi sistem P+R.
Širitev ceste od Rudnika do Lavrice končana
Po petih mesecih so končali z deli Dolenjske ceste na odseku od Rudnika do Lavrice.