Kot so sporočili z direkcije, bo na mostu v Prestranku vzpostavljen izmenično enosmerni promet, takšen režim bo veljal tudi v času gradnje.
Direkcija pričakuje, da bodo zaradi tega nastali zastoji, želijo pa si, da se bo javni razpis zaključil brez zapletov, saj bi se tako lahko izognili gradbenim delom v času glavne turistične sezone. Zahtevani rok za dokončanje gradbenih del na mostu v Prestranku je 150 dni. Na mostu v Skrlinovem Gradu preko Socke bo medtem do začetka gradbenih del - ta naj bi bila končana predvidoma v 180 dneh - vzpostavljen izmenično enosmerni promet, veljala bo tudi omejitev skupne dovoljene mase nad 30 ton za tovorna vozila brez priklopnikov.
V času gradbenih del na mostu v Skrlinovem Gradu preko Socke pa bo na tem odseku vzpostavljena popolna zapora, ob objektu pa bo urejen obvoz.
Potem ko so se predstavniki države in gospodarstva v začetku januarja dogovorili, da bo ministrstvo za infrastrukturo in prostor zagotovilo sredstva za 15 dotrajanih mostov, je direkcija za ceste minuli teden prejela dodatna finančna sredstva za obnovo prvih dveh premostitvenih objektov, in sicer v Prestranku preko reke Pivke in v Skrlinovem Gradu preko Socke.
Za obnovo preostalih 13 dotrajanih mostov pa naj bi infrastrukturno ministrstvo sredstva zagotovilo do konca februarja. Projekti so za vse mostove že končani, tako da bi lahko februarja ali marca sprožili postopke javnih naročil. Sanacija vseh 15 mostov bi po ocenah direkcije lahko stala skupno 29,2 milijona evrov, končni strošek pa bo odvisen od ponudb na razpisih.
Bodo le obnovili mostova v Prestranku in Socki
Direkcija RS za ceste je danes objavila dve javni naročili za izbor izvajalca del za obnovo mostov v Prestranku in v Skrlinovem Gradu preko Socke. Gre za najbolj kritična od 15 mostov, na katerih direkcija zaradi dotrajanosti načrtuje omejitev tovornega prometa. Ponudbe bodo odpirali 4. februarja, rok za dokončanje del pa je 150 oz. 180 dni.