MedFilm je najstarejši filmski festival v Rimu in bo letos imel že svojo 27. izdajo, ki bo trajala od 5. do 14. novembra. Slovenski film bo zastopalo kar 12 filmov, v tekmovalnem programu in v fokusu, ki bo namenjen slovenskim filmskim avtoricam. Torek, 9. november, pa je v sklopu festivala zasnovan kot slovenski filmski dan.
V uradni tekmovalni program celovečernih filmov se je uvrstil film Sanremo scenarista in režiserja Miroslava Mandića. Film si je pravkar mogoče ogledati po Art kinu mreži Slovenije, je tudi slovenski kandidat za mednarodnega oskarja 2022. Projekcija v Rimu bo italijanska premiera filma, ki se je bo udeležil tudi režiser.
V uradni tekmovalni program kratkih filmov sta se uvrstila Sestre režiserke Katarine Rešek – Kukle, letošnji zmagovalec najpomembnejšega filmskega festivala kratkega filma na festivalu v Clermont Ferrandu in prejemnik vesne za najboljši kratki igrani film na letošnjem FSF-ju, in študijski projekt Otava scenaristke in režiserke Lane Bregar, ki je bil premiero predstavljen na zadnjem filmskem festivalu v Sarajevu.
V fokusu sodobnih slovenskih režiserk si bo občinstvo lahko ogledalo večkrat nagrajena celovečerna igrana filma Rudar režiserke Hanne Slak in Zgodovina ljubezni režiserke Sonje Prosenc - slednja se je prav s tem filmom lani znašla v prvem Zlatem albumu evropskega sklada Eurimages.
Kratke filme slovenskih režiserk pa bodo ravno tako po izboru selektorjev MedFilma predstavljali Srečno, Orlo! režiserke Sare Kern, Ledena kraljica režiserke Tine Fratnik, Lovka režiserke Urške Djukić, Not Your Ordinary Sister režiserk Maše Zie Lenardič in Anje Wutej, Steakhouse animatorke in režiserke Špele Čadež in študijski film Vrzel režiserke Ane Trebše.
V programskem sklopu pogled iz prihodnosti pa bo predstavljen kratki animirani film Pogovor brez konca, študijski projekt režiserke Katarine Blažič.