Lepa Vida je zagotovo eno največjih slovenskih besedil in mitov in zdi se, da lahko to Cankarjevo enigmatično besedilo o hrepenenju in ljudeh na socialnem robu bolj kot kadarkoli razumemo v vseh segmentih in razsežnostih šele v času, v katerem sta socialna in tudi duhovna stiska dosegli svoj vrhunec.
»Kaj je v času, ki ga živimo, današnji zmedi, tisto, kar spominja na čas nastajanja Cankarjeve igre Lepa Vide? Kaj je tisto, zaradi česar bi umetnik tudi v današnjem času (še vedno ali vedno znova) v umetnosti razmišljal o višjih normah, idealih? Za edino resnično priznaval le resničnost človekove duše? Človek vedno znova hrepeni po pokrajinah Lepote, Resnice, Dobrote. Skrajni idealizem, lepota proti neprestanemu boju. Boju za stanovanja, kaj za stanovanja! – za službo, polno vrečko predelanih jestvin, modne obleke, čevlje, najnovejši in najtanjši računalnik, robotizirano zdravstvo, ki nas bo rešilo vseh bolezni, čudežne pilule, ki bodo pozdravile raka, ebolo. Čeprav sami ne bomo nič naredili za to. No, ne nič. Pogoltnili bomo to pilulo! In zgodil se bo čudež … V gonji, da bi postali popolni, se neprestano borimo, zato stojimo na mestu in naša duša, ujeta v ta krč, hrepeni po svobodi, prebivališču, od koder izhaja, po lepoti,« je povedal režiser Miha Nemec, ki je tokrat sestavil odlično igralsko zasedbo, med drugim je povabil tudi Blaža Setnikarja, Boruta Veselka, Aljošo Ternovška, Majo Nemec in Primoža Forteta – znanega kot Gušto iz serije Ena žlahtna štorija – ki je tokrat oblekel ženska oblačila … in navdušil.