Po izvrstnem začetku in ganljivi življenjski zgodbi Amy Winehouse so tretji festivalski dan zaznamovali člani zasedbe Plavi orkestar. Tudi zato, ker so se opoldne družili z gosti festivala. Ti so imeli še eno možnost za sproščen klepet, ki v premnogih primerih pripelje tudi do prijetnega sodelovanja. Prav zato ne preseneča, da smo med gosti opazili tudi Zorana Predina z družino, ki letos na festivalu nima posebne funkcije, pač pa je prav zato, ker mu je všeč druženje, poskrbel, da so dopust načrtovali tako, da lahko v Opatiji združijo prijetno s koristnim. Medtem ko je najmlajši sin Črt na plaži, z ženo Barbaro uživata v festivalskih dogodkih, ki jih je res polno.
ZANIMIVA DRUŽENJA Z AVTORJI
Bolj kot novinarske konference so zanimiva druženja z avtorji na Masterklasih, kjer pripovedujejo podrobnosti o svojem delu. Zanimivost je povedala tudi režiserka filma Orion: Man who Would be King, ki je med drugim povedala, da je na nekem sejmu zaradi zanimive naslovnice kupila ploščo, potem pa jo je začela zanimati zgodba o človeku, ki je pristal na to, da bo orodje v rokah založbe Sun Records, da bi služili z mitom o Elvisu Presleyju.
ŽRTEV SISTEMA
Včasih so pač naključja tista, ki pripeljejo do najboljših stvari. Po drugi strani pa smo v dokumentarcu Izgubljeno dugme o bobnarju legendarne zasedbe Bijelo Dugme Ipetu Ivandiću lahko videli, kako je zaradi ene napačne odločitve postal žrtev sistema, moral v zapor, se vrnil kot drug človek in na koncu žalostno umrl. Poznavalci in akterji rokovske scene v nekdanji Jugoslaviji so tudi v izjavah za film namignili, da sumijo, da je res storil samomor.