Kultura

Pošasti v Ljutomeru

A.M.
22. 7. 2014, 21.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Jubilejni Grossmannov festival je presegel vsa pričakovanja. V petih dnevih je ponudil zvrhano merico užitkov – filmskih, vinskih, glasbenih in tudi drugih domišljije spodbujajočih. Filmskih prizorišč je bilo največ do zdaj, festival pa je prvič vpeljal tudi simbolično vstopnino. Kljub temu se lahko pohvali z verjetno največjim obiskom doslej. Gostje festivala na odru zaključne podelitve niso varčevali z besedami zahval in pohval organizacijske ekipe in festivala nasploh.

Častni gost Đorđe Kadijević je poudaril, da je Slovenijo med festivalom vzljubil kot svojo deželo in da ga Ljutomerčani lahko štejejo za svojega. Glede na odziv obiskovalcev festivala skozi vse dni lahko zatrdimo, da je Grossmann svojo deseto obletnico zaznamoval več kot uspešno – zakoličil se je kot eden pomembnejših slovenskih filmskih festivalov, ki ima vse večji sloves tudi onkraj meja. Ob tem ni odveč zapisati, da je bil zadnji festivalski večer še posebej pestro obarvan, saj so obiskovalci občutili pravi pošastni vrvež.

Tina Babič

Že od dopoldneva je potekala subkulturna tržnica, ki je ponujala nove in rabljene nosilce zvoka in slike, filmske plakate, knjige, stripe in unikatne umetniške izdelke. Gost tekmovalnega programa glasbenih dokumentarcev, legendarni Marko Brecelj, je na tržnici izvedel performans Pesmomat s podnaslovom Zamenjava živih izvedb zelo rabljenih pesmi za drobiž. Tu je bila še zombi četvorka, v kateri so se plesni pari v cvetu razpadanja vrteli svetovnemu rekordu naproti. Veselo druženje na 10. Grossmannu pa so vsi skupaj zaključili na zaključni zabavi, ki se je končala v zgodnjih jutranjih urah.

Tina Babič