Zakonca Ogrizek sta lastnika švedskega holdinga Gourmea Group, ki je s 35-odstotnim lastniškim deležem največji posamični lastnik blagovne znamke Aroma gelato experience. Lani je v holding vstopil partner iz Savdske Arabije z dokapitalizacijo v višini 3,5 milijona evrov. Z njim podjetje načrtuje širitev na Bližnji vzhod, na evropskem trgu pa bodo že letos prisotni tudi na več lokacijah v Švici. Proizvodnja in prodaja aroma gelata poteka prek hrvaške družbe Aroma Global 3. Poleg Gourmea Group sta poleg manjših delničarjev v lastniški strukturi še hrvaški investitor Loris Dessardo in družba Southern Power, ki je v podjetje vstopila lani z dokapitalizacijo v višini 1,8 milijona evrov.
Podjetje ima na Hrvaškem 50 poslovalnic Aroma gelato experience, od tega tri franšize in 47 lastnih lokalov. Letos nameravajo njihovo število povečati še za osem novih poslovalnic. Petletni poslovni načrt medtem predvideva sto poslovalnic v regiji in sto lokacij v drugih državah po svetu, je za STA pojasnil Primož Ogrizek. Dodal je, da v podjetju nenehno prejemajo povpraševanja za franšize z vsega sveta, vendar zelo previdno izbirajo potencialne franšizne partnerje, s katerimi bodo vstopali na druge trge.
Letos je s polno paro začel delovati njihov nov proizvodni obrat v Ogulinu, ki so ga končali v drugi polovici lanskega leta. V obratu vključno z logistiko in odvisno od sezone dela od 22 do 30 ljudi. Vsi prihajajo iz lokalnega okolja. Podjetje Aroma Gobal 3 v sezoni skupno zaposluje več kot 350 ljudi, med njimi tudi okoli 100 s Filipinov. Skupna investicija v proizvodnjo v Ogulinu in v opremljanje poslovalnic na Hrvaškem je do zdaj znašala nekaj več kot deset milijonov evrov. Novi proizvodni obrat se razprostira na 4500 kvadratnih metrih, načrtujejo pa tudi sončno elektrarno na strehi objekta. Iz Ogulina s sladoledom od letos oskrbujejo vse poslovalnice Aroma gelato experience. Pred tem so ga proizvajali v Trzinu, kjer sta Primož in Tjaša to zgodbo pred 11 leti tudi začela.
Ogrizek poudarja, da je obrat v Ogulinu prvi in hkrati največji hibrid med butičnim in industrijskim obratom za proizvodnjo sladoleda na svetu, s katerim lahko dosežejo velike količine in obenem ohranijo kakovost. V njem lahko proizvedejo do 15 ton sladoleda na dan. Uporabljajo izključno naravne surovine z različnih koncev sveta. Med njimi so pistacija iz regije Bronte na Siciliji, piemontski lešniki, vanilja z Madagaskarja, maline iz Arilj v Srbiji, mango alphonso iz Indije ter lokalno sveže mleko, smetano in jogurt.
"Pri proizvodnji uporabljamo sveže sadje, hladno stisnjene agrume, sveže začimbe, kot so bazilika, meta in rožmarin, ter ne povečujemo volumna z vpihovanjem zraka v proizvode, kakor je to praksa pri industrijski kontinuirani proizvodnji sladoleda," je zagotovil Ogrizek med predstavitvijo obrata v Ogulin. V njem ves čas proizvajajo 34 okusov sladoleda, skupno pa, odvisno od sezone, ponujajo nekaj več kot 50 okusov. Najbolj prodajan okus je pistacija, ki je po besedah Ogrizka tudi najdražja za proizvodnjo, saj kilogram predelane pistacije s Sicilije lahko stane tudi več kot 60 evrov. Cena 100-gramske porcije sladoleda se giblje med 2,9 in 3,9 evra in je odvisna od lokacije poslovalnice. V zadnjem letu se po Ogrizkovih besedah ni zviševala, ampak so jo v nekaterih delih države zaradi nižje kupne moči celo znižali.
Grumea Group poleg blagovne znamke Aroma gelato experience obvladuje tudi blagovni znamki Ginger UP+ in SAYVE, natural delights.