Storitev oziroma aplikacija QL omogoča mobilno plačevanje s pametnim telefonom. Takšno plačevanje je enostavno, saj uporabniki le odpremo aplikacijo, vnesemo svojo številko PIN, odčitamo kodo QR na mobilni napravi prodajalca in izvedemo plačilo. Sredstva so z računa plačnika v istem trenutku prenesena na račun prejemnika.
Če plačilno kartico izgubimo oziroma nam je odtujena, preneha delovati tudi kartica na telefonu.
Prenašanje sredstev z računa na račun
»Plačila QL so idealna rešitev za vsa manjša plačila, še posebej na prodajnih mestih, ki niso opremljena s terminali POS. Poleg plačil pa je tu še storitev QL-prenos, ki omogoča uporabnikom storitev QL prenašanje sredstev z računa na račun, kar je zelo priročno pri povračilu svojega dela računa v restavraciji, ki ga je pred tem že plačal prijatelj, ali pa pri nakazilu žepnine otroku, ko mu nenadoma zmanjka sredstev na računu. Dobra novica je, da je aplikacija QL dostopna tudi tistim, ki v Banki Koper nimajo odprtega transakcijskega računa,« je povedal Giancarlo Miranda, predsednik uprave Banke Koper. To pomeni, da uporabniku za uporabo storitve ne bo treba imeti klasičnega transakcijskega računa in mu torej ne bo treba menjati banke, če bo želel izvajati plačila QL. Odpreti bo moral le tako imenovani predplačilni kartični račun.
Kaj pravzaprav je storitev Wave2Pay?
Storitev Wave2Pay je brezstično mobilno plačevanje, ki temelji na tehnologiji HCE (Host Card Emulation). Deluje na osnovi najnaprednejše tehnologije NFC, ki omogoča brezstično povezavo pametnega telefona in terminala POS za sprejem brezstičnega plačila. To storitev lahko uporabljajo tisti, ki imajo plačilno kartico (trenutno je na voljo s plačilno kartico Activa MasterCard) in odprt transakcijski račun pri Banki Koper. S pomočjo aplikacije je plastična plačilna kartica varno prenesena tudi v mobilno denarnico v uporabnikovem pametnem telefonu. Mobilno brezstično plačevanje s storitvijo Wave2Pay je, kot pravijo v banki, popolnoma varno. Podatki o kartici niso shranjeni na mobilnem telefonu, ampak se prenašajo izključno v trenutku plačevanja, in to enkratno. Poleg tega pa telefon med plačevanjem ostane vedno v rokah lastnika.
Podatki se izbrišejo iz mobilnega telefona
Brezstične transakcije so obdelane prek iste mreže kot pri standardnih plačilnih karticah, po zaključku transakcije pa se podatki izbrišejo iz mobilnega telefona. Če plačilno kartico izgubimo oziroma nam je odtujena, preneha delovati tudi kartica na telefonu; če izgubimo telefon, lahko fizično kartico še vedno nemoteno uporabljamo. »Klasično denarnico nadomešča pametni telefon in aplikaciji QL ter Wave2Pay se lepo dopolnjujeta. Nekatere naše sestrske banke, na primer na Hrvaškem in Slovaškem, že omogočajo plačevanje s pametnimi telefoni prav prek aplikacije Wave2Pay, zato sem prepričan, da bodo slovenski uporabniki lahko kmalu preizkusili priročnost tega načina plačevanja tako doma kot tudi v tujini,« je še dodal predsednik uprave Banke Koper.