Na trgu je že od leta 2017 in je bolj priljubljen od enega temeljnih modelov BMW-ja, serije 3. Do premiere je še nekaj tednov, fotografije zakamufliranih prototipov pa vključujejo priključni hibrid in različico M Performance. »Ta hudi« bo imel štiri izpušne cevi, pred tem rezervirane le za M-modele, pa tudi novo oznako M50 (namesto M40) in brez črke i, ki je desetletja referenca za vbrizg goriva. Dizli, med drugim, bodo ohranili -d, priključni hibridi pa -e.
G45, kot je interna oznaka četrte generacije, ima manjši zračni upor, 0,27 (pred tem 0,27), ima širši kolotek kot predhodna generacija G01, inženirji pa so izboljšali trdnost in nadgradili podvozje za bolj dinamičen pristop. Dodatno bo mogoče doplačati adaptivno vzmetenje, na krovu bodo tudi vsi aktualni varnostni sistemi, tudi o petih zvezdicah pri NCAP ne dvomi nihče. Glede na to, da se je povečal X1, bo zelo verjetno nekaj dodatnih centimetrov dobil tudi X3.
Kot je že praksa, se tudi pri X3 večina funkcij seli na osrednji zaslon. V načrtu je tudi električni iX3, a ne več kot električna izpeljanka, pač pa kot nova linija na platformi Neue Klasse. Ta prihaja prihodnje leto in se bo tudi na videz močno razlikoval od X3, sploh znotraj, kjer bo uporabljena nova armaturka z 10. generacijo iDrive. iX3 je bil pred kratkim predstavljen kot koncept.
Novi X3 bo pri trgovcih še pred koncem letošnjega leta.