Najprej si je model Bugatti Chiron Super Sport omislil mož, nato se je še žena obrnila na Bugattijev oddelek Sur Mesure, da so oblikovali njen sanjski avto. Pod vodstvom glavnega oblikovalca Jasche Strauba so posebej zanjo poustvarili ikonično barvno shemo Veyron L’Or Blanc izpred 12 let z izbiro odtenkov Rosso Efesto in Arancia Mira.
Ženina umetnina je tako navdušila moža, da se je odločil poslati svoj avto nazaj v Molsheim na podobno preobrazbo, le da si je on izbral modre odtenke okoli golega karbona.
Bugatti opisuje zapleten vzorec, uporabljen pri obeh chrionih, kot učinek Vagues de Lumiere (valovi svetlobe) zaradi načina, kako posnema odseve svetlobe. Vzorec se najprej nalepi na zunanjost avtomobila, preden se vsaka linija ročno natančno pobarva in nato zaščiti z več plastmi prozornega laka. Stranka se je odločila, da bo avto imenovala L'aura, ime pa je vidno na spodnji strani zadnjega krila.
Bugatti je potreboval kar sedem mesecev, da je možev chiron super sport spremenil v takšnega, kot je zdaj. Ne le da so vse karoserijske plošče predelali z ogljikovimi vlakni in elementi v odtenku French Racing Blue, ampak so še namestili streho Sky View, kar pomeni, da je bilo treba originalno strešno ploščo odstraniti z monokoka. Prenovljeni avtomobil so poimenovali Coup de Foudre, kar se nanaša na modre črte, ki so videti kot strele na nočnem nebu.
Tudi notranjost obeh avtomobilov je narejena po meri. Ženin avto ima živo rdeče usnje z oranžnimi poudarki na sedežih, armaturni plošči in vratnih ploščah, možev pa je odet v kombinacijo modrega in črnega usnja.
»Noben proizvajalec avtomobilov ni kot Bugatti,« je povedal generalni direktor podjetja Hendrik Malinowski. »Potovanje vsake stranke je edinstven dokaz neprimerljive ravni personalizacije, ki jo lahko zagotovi le Bugatti. Vsak Bugattijev strokovnjak ima drugačen pristop in nastali avtomobili so popolnoma edinstveni kot odraz individualnega umetniškega sloga ne le vsakega obrtnika, ampak tudi vizije stranke. Za ti dve stranki je bila razlika v njunih potovanjih očitna. Vendar pa oba prikazujeta savoir-faire, ki je značilen za celotno našo znamko, primerno navdihnjena z eno naših najbolj inovativnih in najlepših stvaritev: brezčasno shemo Veyronom L'Or Blanc.«