Čeprav je vmes luč sveta ugledal že najnovejši codalunga, italijanska eksotična znamka še ni pozabila na huayro in podobno je tudi z najnovejšo različico Imola Roadster. Ta naj bi bila ena najboljših brezstrešnih modelov italijanske znamke. Osnova je huayra R, najbolj bestialna različica, ki je bila namenjena samo dirkaškim stezam, no, Pagani je imolo naredil tudi za običajne ceste. Avto ima prazen le 1260 kilogramov, toliko kot na primer kompaktni avtomobilčki z litrskimi trivaljniki, a tu jih je kar štirikrat več.

Zanimivosti
Leta 2005 je Rotary klub Ljubljana svojemu mestu podaril ikonično uro
Avto poganja AMG-jev 6-litrski V12 s 625 kW (850 KM) in 1100 Nm navora. Nemške mišice prek sedemstopenjskega Xtracovega sekvenčnega menjalnika poganjajo zadnji kolesni par, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 350 km/h.
Imola roadster je obut v pirellije gume P Zero Trofer R z dimenzijami 265/30 R20 spredaj in 355/25 R21 zadaj. Tu so še Brembove hlajene keramične zavore, blažilnike pa krmili elektronika. Cena? Neznana, je pa Pagani potrdil, da bo narejenih osem primerkov, malce več od kupeja, kjer so jih naredili pet.