Na naši celini ima Volkswagen v ponudbi ID3, ID4 in ID5 ter kombi ID Buzz, šesti predstavnik pa je kitajskemu trgu namenjen ID6. Po ID3 je ID7 drugi model, ki ga Nemci namenjajo globalnemu trgu, ob Evropi tudi ZDA in Kitajski.
Avto je bil najprej predstavljen kot koncept ID Aero, še vedno pa je tudi serijsko skrit v pisano kamuflažo. Dovolj jasno so sicer vidne aerodinamične linije, prepoznavni obraz družine ID in potopne kljuke. Glede na do zdaj videne koncepte (ID Space Vizzion) bo Volkswagen na enaki osnovi pripravil tudi karavana.
Ob najavi modela je bil VW skop s tehnični podatki. ID7 je postavljen na modularno električno platformo MEB, po velikosti se bliža petim metrom, baterija pa naj bi zadoščala za 700 kilometrov dosega.
Če so glede zunanjosti pri Volkswagnu odločeni, da bo še nekaj časa do prave premiere skrita, pa je razkrita notranjost. Tudi tu je avto v veliki meri povzel dogajanje modelov ID3, ID4 in ID5, je pa jasno viden pas rež za zračenje čez celotno širino armature. Volkswagen pravi, da je razvil klimatsko napravo naslednje generacije z umetno pametjo, ki zna upoštevati na primer kot sonca in temu primerno bolj ohladiti le del avtomobila, zato so vse prezračevalne reže elektronsko krmiljenje, VW pa jim je dal ime Smart Air Vents.
Zaslon infotainmenta meri 15 palcev in je večji od zaslonov v ostalih modelih, za volanom pa je še manjši zaslonček z osnovnimi podatki za voznika in delno zlit s pasom s prezračevalnimi režami.
ID7 je eden od 10 električnih modelov, ki jih VW namerava dati na trg do konca leta 2026, vključno s kompaktnim križancem, ki ga še čakamo. ID7 ni naslednik passata, saj ta z novo generacijo piše svojo zgodbo. ID7 bodo proizvajali v Emdenu, prava premiera bo na sporedu v drugi četrtini tega leta. Na naš trg bo avto predvidoma zapeljal konec tega leta ali v začetku prihodnjega.