Avto-moto

Novi mégane

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
9. 9. 2015, 11.01
Posodobljeno: 9. 9. 2015, 11.22
Deli članek:

Renault je objavil prve uradne fotografije novega mégane. Uradna predstavitev sledi na avtosalonu v Frankfurtu.

Francoska znamka Renault bo na IAA v Frankfurtu (15.-27. september) prvič javnosti predstavila četrto generacijo modela Mégane. Medtem so že objavili prve uradne fotografije novinca.

Mégane si tehniko deli z nissanom pulsarjem, ki je na trg prispel že lansko leto. Dizajn pa bo vsekakor veliko bolj vpadljiv. Stranska linija vozila je vsekakor bolj športna, na zadku pa dominirajo veliki žarometi. Podobno kot pri ravnokar predstavljenem talismanu so zadnji žarometi sestavljeni iz LED letvic in poudarjajo širino vozila, ti se zažirajo globoko v prtljažna vrata. Francoski kompaktnik bo 2,5 centimetra nižji od prednika (1,45 m), osna širina je pridobila 4,7 centimetra spredaj in 3,6 zadaj.

Spredaj opazimo prav tako markantne žaromete, ki povzemajo obliko črke C. Tudi ti so podobni talismanovim. Materiali v kabini naj bi bili kakovostnejši kot pri predniku, osrednji del kokpita pa zaseda zaslon na dotik, ki smo ga že spoznali v modelu Espace. Seveda pričakujemo tudi multimedijski sistem R-Link 2, ki ga je Renault prvič predstavil v že omenjenem espace.

Na začetku prodaje bo na voljo tudi GT-različica vozila, le-to bomo prepoznali po posebni barvi karoserije (iron blue, železno modra), nekoliko razširjenem prednjem delu, ki ga krasita dva vstopa za zrak. Zadnji del bosta povzeli kromani izpušni cevi, dokupiti bo možno tudi 18-palčna platišča z emblemom GT.

Motorji za novinca bodo prevzeti od modela Espace, tako da pričakujemo 1,6-litrski dizelski motor s 96 kW moči, prav tako pa biturbo dizelski motor s 118 kW moči. Med bencinskimi motorji bo prav tako na voljo 1,6-litrski agregat s turbo puhalom, tega pa vgrajujejo tudi v športno različico clia in proizvede 147 kW moči. Vstopni motor bo predelan 0,9-litrski TCe trivaljnik, v cliu ta proizvede 66 kW.

Mégane je za Renault vsekakor pomemben model, saj so ga v zadnjih 20 letih prodali v 6,5 milijona primerkih. S tem v mislih pričakujemo tudi udobno vzmetenje oz. blaženje v primerjavi s prednikom in s tem tudi prijetno vožnjo, prav tako pa več dodatne opreme, sploh elektronskih asistentov in pripomočkov.

Več o novincu si boste lahko prebrali tudi v oktobrski številki AUTO BILD Slovenija, ki bo izšla 9. oktobra!