Pa smo jo le pričakali, četrto generacijo MX-5. Legendarni roadster je povzel aktualno oblikovno filozofijo znamke, ki jo prepoznamo po besedi KODO (duša gibanja).
Nova MX-5, ki bo naprodaj v naslednjem letu, je dobila mnogo Mazdine nove tehnologije, med njimi SKYACTIV bencinske motorje in podvozje za zadnji pogon. Novinka tehta 100 kg manj od predhodnice, ima pa tudi nižje postavljeno težišče, oboje bo pripomoglo k značilno dinamični vožji.
Ostaja pa novinka še vedno tipična in zvesta tradiciji. Med drugim bo zložljivo streho potrebno odpreti in zapreti ročno, kar je možno storiti z dvema prstoma iz voznikovega ali sovoznikovega sedeža, bo pa na voljo tudi različica s trdo streho.
Ob začetku prodaje bomo lahko novinko dobili z enim izmed dveh bencinskih motorjev, oba sta 1,5-litrska, pri čemer bo v prvem moči za 96, v drugem pa 118 kW. O cenah še seveda ni govora, a pričakujemo, da ne bodo višje od 25 tisočakov.