Škoda bo med drugim na avtosalonu v Parizu, ki bo potekal od 4. do 19. oktobra, predstavila novo fabio, medtem pa so že objavili prve fotografije novinke.
Še pred nekaj leti so se pri VW-ju bali Škodinega napredka, zaradi česar so se širile govorice o nižaju kakovosti vozil češke znamke, in da naj bi v glavnem konkurirala romunski Daciji. Danes je že več kot znano, da so te govorice bile neutemeljene, z novimi modeli pa Škoda te govorice dodatno izpodriva.
Tretja generacija malčka, ki bo na trg prispel že konec leta, je osnovan na enaki platformi kot VW golf VII. Osi, motorji in menjalniki prav tako izvirajo iz Wolfsburga, enako pa velja tudi za elektroniko in info-zabavni sistem.
Konec je tudi z nežnimi oblinami. Škodin glavni oblikovalec Jozef Kaban je poskrbel, da bo nova fabia videti veliko bolj ostra in dinamična. Z dolžino 3,99 in širino 1,96 metra z zunanjimi ogledali, se fabia še vedno učinkovito uvršča v razred manjših vozil, je pa v primerjavi s predhodnico pridobila nekaj centimetrov. Kljub dinamičnim linijam Škoda obljublja prostorno kabino, prtljažnik pa je po novem 30 litrov večji, zdaj meri 330 litrov.
Je pa Čehom uspelo znižati težo vozila, osnovni model naj bi tehtal celo manj od ene tone, vozilo pa bo po obljubah znamke povprečno porabilo do liter goriva na 100 km manj.
Med novosti štejemo tudi motorje. Ob lansiranju bodo na voljo štirje bencinski motorji in trije dizelski. Med bencinskimi bosta na voljo 1.0 MPI in 1.2 TSI, oba v dveh izvedbah (44-84 kW), med dizelskimi pa 1.4 TDI v treh izvedbah (55-77 kW). Najvarčnejši dizelski motor bi moral porabili le 3,1 l/100 km, najmočnejši pa bo na voljo tudi z DSG menjalnikom.
Med opremo bo kupec lahko naročil veliko panoramsko streho, vstop vozila brez ključa in celo vzvratno kamero. Cenena znamka? Kaj pa še.