Mini bo v oktobru na trg poslal novi model, petvratni mini. Novinec bo 16 centimetrov daljši, v prtljažniku bo imel 67 litrov več prostora, za zadnje potnike pa bo 7 centimetrov več prostora za kolena.
Od zadnje modelne menjave je Mini veliko postoril na področju kakovosti in udobja upravljanja oz. ergonomije, merilnik hitrosti je zdaj postavljen za volan, stikala za stranska stekla pa so zdaj prestavljena na vrata. Veliko presenečenje pa je na zadnji klopi. Čeprav je vstop nazaj težak zaradi majhnih vrat, pa bo sedenje zelo udobno. Kabina je namreč 61 milimetrov širša, kar takoj občutimo, enako pa velja tudi za 7 centimetrov več prostora za noge.
Da je prtljažnik zdaj večji, je odlična novica, a še vedno ne moremo pričakovati čudežev. 941-litrski volumen ni rekorden, a je povečanje vsekakor dobrodošlo.
O videzu vozila nima smisla na veliko diskutirati, vsekakor pa opazimo nekoliko položnejšo postavo spredaj, zadaj pa bolj marketno oblikovan odbijač in večji previs. Na to se bomo morali navaditi, a še zdaleč ni videti zgrešeno.
Cene za novinca še v Sloveniji niso znane. V Nemčiji bo vstopni model stal 20.600 evrov, slabega tisočaka več kot trivratna različica. To pa je kar mala razlika za dodano vrednost, ki jo dobimo s petvratno različico.