31. julija leta 1973 je s tekočega traku zapeljal zadnji seat 600. Vozilo, ki so ga izdelovali v Barceloni je predstavljalo začetek mobilizacije španskih množic in se je močno zasidral v špansko kolektivno zavest.
Seat 600 je stal nekje 63.000 pezet, kar bi danes zneslo celih 378,54 evrov. Ker je bilo povpraševanje veliko, je bilo potrebno avtomobil naročiti in nanj čakati več tednov ali celo mesecev. Le leto dni po začetku prodaje, se je proizvodnja povečala za šestkrat.
Model 600 je imel vgrajen 633 cm3 motor, ki je nudil 13 do 15 kW moči, kasneje pa so prostornino povečali na 767 cm3 (18-21 kW). Končna hitrost je znašala 115 km/h, od 0 do 1.000 metrov pa je potreboval 45,5 sekunde, kar je bil zelo dober dosežek. Poraba? 10 l/100 km oz. približno 6,5 izven mesta.
Spodaj najdete tabelo z zanimivo primerjavo med seatom 600 in novim seat mii.
600 |
Mii |
|
MOTOR |
||
Vrsta |
bencinski, vrstni 4-valjni |
bencinski, 12-ventilski 3-valjni |
Gibna prostornina (cm3) |
633/767 |
999 |
Največja moč (kW/vrt./min) |
13–21/4.600–4.800 |
44–55/5.500–6.200 |
Dovajanje goriva |
enojni padotočni uplinjač |
večtočkovno vbrizgavanje |
PRENOS MOČI |
||
Pogon |
pogon zadaj |
pogon spredaj |
Menjalnik |
4-stopenjski ročni |
5-stopenjski ročni |
KRMILJENJE |
||
Vrsta |
polžasto gonilo |
elektrohidravlično servokrmiljenje |
PODVOZJE |
||
Spredaj |
posamični prečni listnati vzmeti in blažilnika |
posamični McPhersonovi vzmetni nogi, stabilizator, vijačni vzmeti in hidravlična blažilnika |
Zadaj |
posamični trikotni obesi s poševnimi vodili, vijačni vzmeti in blažilnika |
poltoga prema, vijačni vzmeti in hidravlična blažilnika |
ZAVORE |
||
Spredaj/zadaj |
bobnaste/bobnaste |
notranje hlajeni zavorni koluti/bobnaste |
MERE |
||
Dolžina/širina/višina (mm) |
3.300–3.320/1.380/1.400 |
3.557/1.641/1.478 |
Masa praznega vozila (kg) |
585–615 |
929–940 |
VOZNE ZMOGLJIVOSTI |
||
Najvišja hitrost (km/h) |
90–115 |
160–172 |