Prenova 2013 je res rahla in je mnogi niti ne bodo opazili. Novi so prednji in zadnji odbijač, bočna ogledala, žarometi in strešna antena. V notranjosti je opaziti nove prevleke, nov avdio-navigacijski sistem, gumb za upravljanje štirikolesnega pogona ter nov volanski obroč. Očem nevidne novosti so izpopolnjena geometrija vzmetenja zadaj ter dodatna zvočna izolacija.
ASX ostaja soliden crossover, ki nudi ravno dovolj prostora, da mu še lahko rečemo družinski avto, in dovolj terenskih zmogljivosti, da ni zadrege, ko z njim zapeljemo na slabše podlage.
Varnostna oprema je popolna, ne manjkajo pa niti tehnični pripomočki za lažje upravljanje. ASX je opremljen s sedmimi zračnimi blazinami (tudi s kolensko blazino za voznika), z žarometi s širokim snopom, z aktivnim nadzorom stabilnosti in zdrsa vozila (ASTC), s samodejnim vklopom smernikov ob zaviranju v sili, s pomočnikom pri speljevanju v klanec (HSA) ter z brisalci z nastavljivim intervalom hitrosti delovanja ter s senzorjem za dež.
Opremljenost je seveda odvisna od paketa. Na voljo so štirje: osnovni inform, sledijo invite, intense in najvišji instyle. Osnovni paket ponuja električni pomik stekel, daljinsko odklepanje, po višini nastavljiv voznikov sedež in klimatsko napravo, najvišji pa med drugim tudi kamero za vzvratno vožnjo, navigacijo, usnje na sedežih ter vstop v vozilo in zagon motorja brez ključa.
Štiri pakete opreme je mogoče kombinirati s tremi motorji. Bencinski 1,6-litrski postreže z močjo 86 kW (117 KM), 1,8-litrski dizelski pa s 85 kW (116 KM) oz. 110 kW (150 KM). 110 kW nudi tudi 2,2-litrski dizelski motor, ki predstavlja vrh ponudbe in se povezuje s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Sicer za prenos moči skrbita ročna menjalnika – 5-stopenjski (bencinski motor) in 6-stopenjski (1,8- litrski dizelski motor). Poraba goriva se giblje med 4,8 in 5,8 litra na 100 prevoženih kilometrov, izpust CO2 pa se giblje od 125 do 153 g/km. Vozila z ročnim menjalnikom imajo serijsko vgrajen sistem AS&G (samodejni stop-start sistem). Pri bencinskem motorju je na voljo le dvokolesni pogon, medtem ko je pri dizelskih mogoče izbrati tudi štirikolesnega.
Pričakovani kupci so družinski očetje nad 40 let in zvesti kupci Mitsubishijevih vozil. Pri slovenskem uvozniku so uspeli pripraviti tudi dokaj ugodno cenovno pozicijo. Najcenejši ASX (14.990 €) je opremljen z 1,6- litrskim bencinskim motorjem in s paketom opreme Inform. Največje povpraševanje pričakujejo po dvokolesno gnanem ASX-u, ki ga žene šibkejši dizelski motor in vključuje paket opreme Invite (tempomat, samodejna klimatska naprava, lita platišča). Zanj zahtevajo 20.490 €.
Konkurenca med crossoverji (renault captur, peugeot 2008 …) je močna, kupec pa je na koncu tisti, ki izbira in izbere. Nekaj jih bo zagotovo izbralo ASX.