Daimler je 15. maja v tovarni Airubus v Hamburgu predstavil novo generacijo svojega zastavonoše razred S. Že na prvi pogled postane jasno, da je W222 naredil nekaj velikih korakov naprej.
Kljub temu da je novi razred S za malenkost narastel v vse smeri, pa mu to nikakor ni videti. Mercedes je za novinca uporabil mnogo aluminija, a v resnici ni izgubil na teži, prav tako pa ni pridobil. Na voljo bosta dve karoserijski različici in sicer 5,25- in 5,12-metrska, druge karoserijske različice pa bodo še sledile (kupe, kabriolet in pullman). Nad karoserijo pa nismo navdušeni le mi, temveč tudi vetrni kanal, ki je izračunal kvocient zračnega upora le 0,24.
Podvozje novinca se imenuje Magic Body Control. Ideja sistema je, da stereokamera beleži podatke pred vozilom, vzmetenje pa se pripravi na morebitne večje nepravilnosti. Ta sistem bo sicer potrebno doplačati, na voljo pa bo le z osemvaljnimi različicami. Za tiste, ki se za to podvozje ne bodo odločili, pa bodo več kot zadovoljni s sistemom blažilnikov ADS Plus v povezavi z zračnim vzmetenjem Airmatic, ki bo W222 spremenil v vozeči wellness.
Če niste prepričani, pa bodo k temu gotovo pripomogli še sedeži s funkcijo masiranja in nešteto različnih možnosti nastavitev za zadnje potnike, ki bodo hkrati uživali ob gledanju posnetkov na velikem zaslonu.
Velik zaslon pa bosta opazovala tudi voznik in sovoznik, ta je v formatu 8:3 in tako v diagonalo meri kar 30,7 cm oz. 12,3 palcev. To je hkrati nova informacijska centrala. Ogrevani pa ne bodo le sedeži in volan, temveč tudi nasloni za roke na vratih in osrednji konzoli. Za osvetlitev kabine skrbi 300 LED-diod.
Pravzaprav pa bodo za osvetlitev pri novem razredu S skrbele samo LED-diode in nobena druga tehnika. Tako prednji in zadnji žarometi, celo meglenke, bodo osvetljevale diode, ki pa se bodo zadaj celo prilagajale svetlobi v okolici, tako da ne bodo slepile drugih voznikov.
Predstavitev vozila si lahko ogledate na tem naslovu.