Škoda je osvežila svoj največji model Superb in Superb Combi. Uradno bosta predstavljena 19. aprila v Šanghaju.
Na prvi pogled ugotovimo, da sta osvežena predvsem prednji in zadnji del vozila. Škoda trdi, da je prednji del vozila, do A-stebričkov, oblikovan povsem na novo. Nova je mrežica hladilnika, logotip vozila, meglenke, odbijač, sprednja blatnika in pokrov motorja. Za superb sta zdaj prvič na voljo tudi biksenonska žarometa z integriranimi LED dnevnimi lučmi.
Zadaj opazimo nove luči in v le-teh bolj izstopajočo obliko črke C, ki je oblikovana s tremi pasi LED diod.
Pa notranjost? Superb nudi po novem kar devet različnih volanov, nove sedežne prevleke in dekorativne elemente.
Pa tehnične novosti? Za superb so zdaj na voljo tudi novi motorji. Najvarčnejši je superb greenline, ki po tovarniških podatkih porabi 4,2 l dizla/100 km. Motor 2.0 TDI (103 kW in 125 kW) je spet s štirikolesnim pogonom, močnejša različica pa je opremljena s šeststopenjskim DSG menjalnikom.
V limuzinski različici meri prltljažnik 595 oz. 1.700 litrov, pri karavanski pa 633 oz. bogatih 1.865 litrov. Novost je tudi Twindoor sistem pokrova prtljažnika, pri čemer gre za dvodelno odpiranje prtljažnih vrat. Odpremo lahko namreč višji del na prtljažnikom ali celotna prtljažna vrata.
Sicer pa bo novi superb lahko opremljen tudi s parkirno krmilno avtomatiko Automatic Parking Assistant, ki pomaga pri parkiranju bočno ali vzvratno, med dodatno opremo pa najdemo tudi električno pomično strešno okno s sončnimi celicami, avtomatsko odklepanje in zagon vozila KESSY ter štiri radijske in navigacijske sistem, prav tako pa prilagodljive prednje žaromete, sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, sisstem za speljevanje na klancu, sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, spisek pa se še zdaleč ni končal.
Novi superb je prejel na Euro NCAP testiranju pet zvezdic, serijsko pa bo opremljen s sistemoma ABS in ESP.
Kot zadnje lahko omenimo tudi nove zunanje lake in dva nova kovinska odtenka (siva in bela).
O spremembah cen še zaenkrat ni govora.