Podatki za Peugeotov model 508 Hybrid4 so od danes naprej na voljo tudi pri nas. Limuzina, katere namen je v osnovi zamenjati modela 407 in 607, je na voljo tudi v hibridni različici, ki kombinira 2,0-litrski HDi motor s 120 kW moči in elektromotor s 27 kW moči. Skupna moč je 147 kW (200 KM), kar bo več kot dovolj za potovalne hitrosti in prijetno vožnjo.
Posebnost Hybrid4 je štirikolesni pogon, omogoča pa tudi štiri različne načine vožnje, med katerimi je tudi možnost izbire izključno električnega pogona. Peugeot obljublja porabo pri mešanem ciklu 3,6 l/100 km, v realnosti pa bomo od teh podatkov po vsej verjetnosti nekoliko odstopali. V našem testu z modelom 508 RXH, ki ima enako motorizacijo, smo na avtocesti potrebovali 6,4 litrov/100 km, v mestu pa blestečih 3,7 litrov. Hibridni pogon tako pride do izraza predvsem v mestu.
In cene? Za model 508 ALLURE Hybrid4 bomo morali v osnovi odšteti 34.500 evrov, bomo pa za ta denar dobili prej omenjen hibridni pogon in poleg klasične opreme (ABS, ESP, zračne blazine za vse potnike) še parkirne senzorje zadaj, ogrevane prednje sedeže, senzor za dež, tempomat z omejevalnikom hitrosti, električna nastavitev sedeža v ledvened delu, polusnjeno oblazinjenje, električno parkirno zavoro, potovalni računalnik, dnevne luči, meglenke in 17-palčna platišča. Za štiripodročno kilmatsko napravo bomo morali odšteti dodatnih 700 evrov, za parkirne senzorje spredaj 400 evrov, za ksenonske žaromete z LED dnevnimi lučmi 1.200 evrov, električno strešno okno 900 evrov, navigacijski sistem vsaj 1.450 evrov in za kovinsko barvo 560 evrov.