Po Veliki nagradi 44. Borštnikovega srečanja ter priznanju ugledne strokovne revije gledališkega sveta Teater Heute je predstava Mini teatra Macbeth po Shakespearu (Macbeth after Shakespeare) Heinerja Müllerja, v režiji večkrat nagrajenega režiserja Ivice Buljana prejela še eno prestižno mednarodno nagrado. Po izjemno uspelem nastopu na 13. mednarodnem festivalu Teatro de La Habana, ki je bil v mesecu novembru 2009 v Havani na Kubi, je predstava prejela nagrado Villanueva za najboljšo predstavo tuje produkcije v letu 2009 prikazane na Kubi, ki jo podeljuje oddelek kritikov in gledaliških raziskovalcev Združenja kubanskih umetnikov in pisateljev.
Kritiki so svojo obrazložitev utemeljili s tem, da je predstava Macbeth po Shakespearju nagrado prejela "za pristop k utelešenju grozljivosti, ki uničuje vsakdanje vrednote s klasičnim delom. Izjemno besedilo uprizori odlična ekipa, ki je izžarevala nadzor, samozavest in gledališke vrednote, vseskozi zavezane resnici."
13. mednarodni festival Teatro de La Habana je potekal med 30. oktobrom in 8. novembrom v dvajsetih različnih gledaliških dvoranah v Havani, na njem je bilo prikazanih 62 predstav iz ZDA, Francije, Belgije, Turčije, Italije, Danske, Velike Britanije, Španije, Konga …
Müllerjev Macbeth je zavestno oropan optimističnega pogleda in vsakršne teleološke razsežnosti. V svojem komentarju iz leta 1972 Müller pojasnjuje, da je vse od prvega prizora, v katerem se pojavijo čarovnice, čutil potrebo po spremembi besedila, v katerem bi ukinil metafizični substrat, še zlasti pa idejo »predestiniranosti«. Besedilo se ne začne več s čarovnicami, nadnaravne sile ne igrajo več pomembne vloge. Zgodovina nasilja nima konca, kri vodi v nove umore in vsak novi krog je še strašnejši. Heiner Müller je delo zgostil, zločini sledijo eden drugemu in vse hitreje tvorijo peklenski krog. Monologi so korenito skrajšani, trenutkov refleksije in ubesedenih pomislekov ni več. Shakespearov Macbeth se odloči ubiti Macduffovo družino, da bi utišal govorice, njegov müllerjevski sorodnik pa se je na ubijanje že navadil. Dramatik si ne pomišlja še bolj očrniti svojih junakov. Nikogar ne predstavi v pozitivni luči. Celo dobri Shakespearov kralj Duncan v didaskalijah na začetku tretjega prizora sedi na kupu trupel v obliki prestola. Macbeth je krvavi tiran, ki samo nadaljuje delo nekega prejšnjega krvavega tirana.
V predstavi nastopajo: Marko Mandić, Milena Zupančič, Polona Vetrih, Jurij Drevenšek, Jure Henigman, Jose, Stipe Kostanić, Domen Valič in Anže Zevnik.