Tako trdi Ladeja Košir Godina, direktorica marketinga. Vprašali smo jo, kaj meni o resničnostnem šovu Big brother slavnih.
»Resničnostnih šovov ne spremljam, nisem si ogledala še nobene oddaje, ne sledim novim »zvezdnikom«, skratka, živim bolj v resničnosti kot v tovrstnih šovih … V eni od epizod moje resničnosti, na letošnjem jesenskem srečanju Združenja Manager (tudi to je »šov«), je v izjemno iskrivem predavanju Miha Mazzini povzel rezultate raziskave, ki so prikazovali, kdo so najbolj popularne in najbolj medijsko izpostavljene osebe v Sloveniji. In na sam vrh so se uvrstili – ne športniki, znanstveniki, kulturniki, tudi ne politiki - pač pa nastopajoči v resničnostnih šovih … Kdo so ti ljudje?! Zame, nezvesto gledalko televizije, popolna uganka. Razumem jih bolj kot »hit sezone«, nekaj, kar je »vroča roba« z močno omejenim trajanjem. Pridejo, hitro zasijejo pod reflektorji in še preden se dobro zavedo, soj luči že poveličuje njihove naslednike. Nisem razsodnik, da bi sodila, zakaj to počno, o čem sanjajo, v kaj verjamejo. Ne vem, kako se počutijo prej, kako na vrhuncu svoje »slave«, kako potem. Vem pa, da je naš čas vse prevečkrat »instant« naravnan. Hitro je prepočasi. Takoj komaj dovolj zgodaj. To razpira priložnosti za spodbujanje občutka, da je osebno izpolnitev – kakorkoli jo že kdo razume – moč doseči čez noč. z uporabo čudežne kozmetike, z obiskom vedeževalke, z branjem knjige o skrivnostih uspeha v desetih točkah, z nakupom loterijskega lističa, ali pa z nastopom na televiziji, najbolje kar v resničnostnem šovu. Medijski vrtiljak se vrti, nekaterim se zvrti … Večim, ko se v glavi vrti, več je priložnosti, da jih spelješ na želene poti. Nadvse priročno za manipulacijo – takšno in drugačno. Praviloma dobičkonosno.«