One/oni

Vid in Denis

G.Z.
5. 11. 2013, 15.26
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Največji nos in najdaljši jezik slovenske ustvarjalne krajine se vračata na gledališke odre s predstavo Udar po moško 2.


Vid je hkrati soustvarjalec priljubljenega VIP šova na Pop
TV, Denis pa se po pomladnem debiju na Planetu zdaj osredotoča predvsem na
jutranje radijsko prebujanje, popoldansko spanje in menjanje plenic.


*Začnimo na valovih. Kaj je v vaše življenje prineslo
deskanje?


V: Novo ambicijo. Rad imam stvari, pri katerih se ob prvem
poskusu počutim kot popoln idiot in vidim, koliko bo treba delati za uspeh. Če
me v prvem poskusu zintrigira, se bom temu posvetil. To ne pomeni, da se bom
vrgel v osemmetrske valove, saj imam rad svoje življenje, hočem pa vedno priti
do stopnje, ko to postane zabava.

 

*S čim pa se sproščate vi?

 

D: S spanjem! (smeh) Pridem popoldan domov in grem za dve
uri spat. Vsak dan. Z lahkoto. Pogrešam pa fuzbal. Zdaj me niti ne kličejo več,
ker nisem imel nikoli časa. Me pa grabi, da bi šel popoldan za kakšno uro in
pol nabijat žogo, ne mislit na nič in se dret na koga, ker mi ni podal žoge. Za
naslednje leto, dve sem žal zapečaten.

 

*Stand-up scena cveti: Panč je uspel, gostovanji Eddieja
Izzarada in Dylana Morana sta bili razgrabljeni, predstave, kot je vajina,
gredo za med ...

 

V: To pomeni, da so gledalci razvili okus in vedo, koga bi
radi gledali. Po vsebini se ne moreva primerjati z Eddiejem, po prepoznavnosti
v Sloveniji najbrž že. Vseeno ne bi enačil publike, ki je šla na Eddieja in
Dylana, z najino publiko. Njiju so šli gledat oboževalci stand-upa, midva imava
bolj raznoliko občinstvo. Je pa super, da obe skupini gledalcev rasteta.

 

D: Tu dobiš več smeha. Saj se gledališki komediji nasmeješ,
a je tu to bolj intenzivno. Našo stand-up sceno sicer definira velikost trga. V
Nemčiji se lahko ukvarjaš z nišami, pri nas pa moraš imeti, če želiš napolniti
dvesto predstav, za vsakogar nekaj, tako šale na prvo žogo kot kaj zahtevnejšega.

 

*Doživljamo tudi razcvet produkcije na domačih televizijah.

 

D: To je odlično. Jaz sem poskusil, a ob predstavah in radiu
ne zmorem delati še TV-oddaje. Radio mi je ljubši, ker se dela v živo, vsak
dan, bolj je pristno, rad imam stik s poslušalci, to živim. A svojih TV-ambicij
še nisem izživel, le odložil sem jih. Me pa veseli, da je toliko oddaj. Prej so
vsi zanemarjali ta segment, ker so bili v varni coni, in veliko ustvarjalcev ni
dobilo priložnosti. Zdaj pa je boj. Ustvarjalcem je treba dati priložnost – pa
tudi če zamočijo!

 

V: Preden postaneš dober televizijec, moraš tako ali tako
najprej nekajkrat zamočiti. Pozna se, da Planet TV napada trg in da ga napada z
vsemi topovi, kar je dobro.

 

*Katera novost vama je padla v oko?

D: Izstopa Vid in Pero šov. Pa Klemen Slakonja. Skeča o Gašparju
Gašparju Mišiću in Žižku sta bila genialna. Pri šesti, sedmi oddaji bom lahko
dal pravo oceno, a mi je všeč. Zadeva raste. Jaz svojih prvih treh oddaj ne bi
objavil.

Celoten članek lahko preberete v Stopu številka 44.