Po drugi strani je pod drobnogledom kot stalna tarča kritik; trenutno po njej udrihajo feministke, ki so prepričane, da pri njenih 45 letih ni primerno, da se tako razgaljena tako zapeljivo zvija v novem videospotu Sexercize. Edini so si le v tem, da še nikoli ni bila videti bolje.
Nova plošča Kiss Me Once (ki jo, mimogrede, prodajajo tudi v veleblagovnicah, kjer sicer sploh nimajo glasbenega oddelka), nov videospot s seksi koreografijo, (ne)sodelovanje v izboru talentov The Voice, ljubezensko življenje, modni in stilski izzivi, dobrodelnost, zdravje in boj proti raku. To so teme, ki jih praktično brez premora obdelujejo avstralski mediji. Kylie v urbanih področjih Avstralije, kjer živi 90 odstotkov vse populacije, ni mogoče ubežati. Kylie pozira na neštetih naslovnicah revij, Kylie se smehlja z mestnih avtobusov, Kylie šepeta iz zvočnikov in je nasploh prepoznana kot pozitivna medijska osebnost, ki pozornost žarometov izkorišča tudi za pomoč drugim. Pogosto sodeluje pri raznih dobrodelnih aktivnostih, nedavno je na primer po mnogih letih na prireditvi Sports Relief spet zapela v duetu z Jasonom Donovanom, dejavna je tudi pri ozaveščanju mladih žensk o pomenu zgodnjega odkrivanja raka. Leta 2005 so ji diagnosticirali raka na dojki, o bolezni in operaciji je javno razpravljala, uradni predstavniki vlade pa so v času bolezni opozarjali medije, naj spoštujejo njeno zasebnost in zakonske omejitve. Z javno razpravo se je sicer odpovedala dobršnemu delu zasebnosti, a je pomembno prispevala k ozaveščanju javnosti (pa tudi k lastni prepoznavnosti). Zdravniki od takrat poročajo o večji ozaveščenosti žensk in večjem številu preventivnih pregledov, kar imenujejo »kylie učinek«. Simpatično 45-letnico imenujejo nacionalni zaklad, avstralska sirena, celo ljudska princesa.
Njeni zadnji glasbeni projekti sicer niso velikanske uspešnice, a se zdi, da to ne vpliva na medijsko pozornost – Kylie je vseprisotna. Prvi val njene priljubljenosti v osemdesetih letih, ko je imela imidž pridne punčke in je pela o romantični ljubezni in lokomotivah, je zamrl na prehodu v devetdeseta. Desetletje se je trudila postati bolj kredibilna umetnica, kar ji je uspelo leta 2001. Uspešnica Can't Get You Out of My Head jo je znova ponesla v višave, tokrat globalno, sledila je turneja Fever, ki jo je ustoličila kot zvezdo. Naslednji glasbeni projekti – Body Language, X, Aphrodite – so bili sicer manj uspešni, a še vedno dovolj za vzdrževanje zvezdniškega statusa, ki ga je boj z rakom le še utrdil. Poleg razmeroma dobre prodaje plošč in koncertnih vstopnic ji je britanska kraljica podelila častni naziv OBE.
Ker se jeseni odpravlja na svetovno turnejo, je napovedala, da zaradi preštevilnih obveznosti in odsotnosti ne bo sodelovala pri izboru UK The Voice 2015, ki ga producira britanski BBC. Trenutno predvajajo aktualno sezono, v kateri Kylie ob boku producenta will.i.ama, Toma Jonesa in Rickyja Wilsona (Kaiser Chiefs) svetuje nadobudnim talentom. Splošno mnenje je, da bi bila oddaja brez Kylie bistveno manj privlačna, kar dokazujejo tudi številke. Prejšnjo soboto si je oddajo ogledalo 6,7 milijona gledalcev, kar je dva milijona več od povprečne gledanosti preteklih sezon, v katerih Kylie ni sodelovala. Če ne bo Kylie, tudi mene ne bo, je lonček pristavil will.i.am, Tom Jones pa spodbuja producente, naj se potrudijo zagotoviti prisotnost pevke: »Ko potegneš črto, štejejo le gledalci. Enako je pri glasbenem albumu. Ni pomembno, da je tebi všeč, všeč mora biti poslušalcem. Proti številkam se ne moreš boriti.« Avstralski mediji – in posledično tudi britanski – pišejo še, da si Kylie želi zapeti v duetu s Princeom, pa da si želi nastopiti v filmskem nadaljevanju o Jamesu Bondu, pa … Pomembno je predvsem, da o njej pišejo. To, da so feministke zgrožene nad njenim novim videospotom, je postransko. »Čeprav se izbor imenuje The Voice, je jasno, da ne gre le za glas. Ljudje ne moremo izklopiti drugih čutov. Pri glasbi je vedno bil pomemben tudi vizualni učinek, danes še bolj kot včasih. Zadovoljna sem z novim spotom, je hkrati senzualen in humoren,« pravi Kylie. Ko potegneš črto, šteje le občinstvo. In več kot očitno jih Kylie, vsaj na domačem trgu, zna zadovoljiti.