Oliver Stone je politično angažiran filmar, ki se ne boji lotiti spornih teorij (JFK), avtor, ki je v avtobiografskem romanu A Child's Night Dream ter tudi v več filmih (Vod smrti, Rojen 4. julija) obdelal svojo vietnamsko travmo. Po političnem prepričanju je levičar in tega tudi ne skriva (Comandante, dokumentarec o Fidelu Castru). Stone lahko posname filme, ki pritegnejo (Popolni preobrat, Rojena morilca), zanima se za voditeljske like – bodisi vojaške (Aleksander), politične (Nixon, W.), v športu (Za vsako ceno) ali oblikovalce mnenja (Talk Radio). V novem filmu Divjaki se ponovno najdejo vse te režiserjeve plati. To pa je v nekam pogledu tudi težava, saj preveč stvari samo načne, pogosto se prizori končajo v trenutku, ko ravno postane zanimivo. Tako Divjaki niso film, kot bi lahko bil, kljub temu so zanimiva, dobro uprizorjena srhljivka z močno zasedbo.
Najboljša in zelo različna prijatelja Chon (Taylor Kitsch, John Carter, Bojna ladja) in Ben (Aaron Johnson, Albert Nobbs) si delita ljubezen lepe in razvajene Ofelije (Blake Lively, Zelena svetilka), ki jo vsi kličejo O, in skupaj že leta trgujeta z marihuano. Pridelujeta najboljšo travo v južni Kaliforniji in sta razpredla tudi uspešno mrežo, ki, kot se zdi, po zaslugi Dennisa (John Travolta), podkupljivega agenta za boj proti mamilom, ni ogrožena – vsaj, dokler ne stopi na plan šefinja mehiškega kartela Elena Sánchez (Salma Hayek, Od mraka do zore, Odrasli). Neodvisen posel prijateljev hoče priključiti svoji organizaciji. Ben, miroljuben hipi, ki svoje dobičke vlaga v gradnjo vodnjakov in šol v Afriki in Aziji, se odloči, da mrežo prepustijo mamilarskemu kartelu, toda odvetnik Alex (Demián Bichir) in morilec Lado (Benicio del Toro, Volkodlak), ki zastopata Mehičane, hočeta več. Zanima ju praktično znanje Chona in Bena. Da poudarita resnost svoje zahteve, ugrabita O. Ko prijateljema ne uspe odkupiti O, je na Chonu, da ukrepa. Travmatizirani vojni veteran z Benom in nekdanjimi bojnimi tovariši napade kartel in zaneti krvavo mamilarsko vojno.
Kaj je Oliverja Stona pritegnilo pri romanu Dona Winslowa, je očitno. Navsezadnje sta Chon in Ben nekakšno pretirano utelešenje zelo različnih plati mladega Oliverja Stona. Tako kot Chon je tudi poznejši filmar nekoč preživel travmo vojne, ubijal ljudi za svojo domovino. Kot Ben je bil mladi Stone tudi idealističen izboljševalec sveta. Zato toliko bolj začudi, kako hitro izgubi zanimanje za domnevno glavna lika. O, ki jo Stone postavi za pripovedovalko zgodbe, različna prijatelja na kratko predstavi in oriše njune osebnosti z nekaj puhlicami: Ben je duh, Chon je zemlja. Ben bi se rad mirno pogajal z Mehičani, medtem ko hoče Chon pokazati moč in pripelje na srečanje nekaj ostrostrelcev. Potem se junaka umakneta v ozadje, zlasti preobrazba Bena, ki mora za rešitev O seči po orožju in moriti, je premalo razčlenjena. Zato pa igralci v stranskih vlogah dobijo več prostora za razvoj svojih likov: John Travolta kot podkupljivi policist šele pozno pokaže svoj pravi obraz; Benicio del Toro (Preprodajalci, Volkodlak) je kot sadističen psihopatski morilec, ki ga ubijanje in mučenje veseli, poosebljena okrutnost. Salma Hayek (Od mraka do zore, Odrasli) se kot mamilarska kraljica lascivno preteguje na zofi ali ji masirajo noge, medtem ko se neizprosno pogaja po spletni kameri. Od časa do časa se režiser oddalji od pretirano neizprosnega slikanja stranskih likov in tedaj lahko igralci pokažejo svojo pravo veličino. Del Toro in Travolta se v zelo učinkovitem prizoru silovito spopadeta, pri tem ni moč prepoznati, kdo je mačka in kdo miš. Tudi Salma Hayek pri srečanju z Blake Lively pokaže nepričakovano ranljivo plat svojega lika, ki pa se mora hitro spet umakniti neprizanesljivi okrutnosti. Ta hipnotično halucinacijski izlet v seks, mamila, umore in kaos je podložen s primerno glasbo, ki kombinira pesmi Petra Tosha, Boba Dylana, dua Thievery Corporation in skupine Massive Attack.