Pred dnevi se je končal teden mode v Parizu in ena najbolj pričakovanih modnih revij je vedno tista znamke Saint Laurent. Anthony Vaccarello, ki že drugo leto oblikuje kose za to prestižno znamko, ki je zaslovela pred več kot 60 leti, s svojim sodobnim in šik pristopom ne preneha navduševati modnih navdušencev. Ženska Saint Laurent je vamp punca, sodobna, oblečena v črno od glave do pet, je skrivnostna in nikamor ne gre brez rdeče šminke. Tako si je Vaccarello zamislil Evo Herzigovo, ki jo je vzel za obraz svoje kampanje, zato se je sprehodila v črnem kombinezonu s pasom, zlatem nakitu in z glamuroznimi očali. Lase je imela spete, polne ustnice pa je poudarila z rdečo šminko.
Da je to leto Eve Herzigove, dokazuje podatek, da se je pred dnevi pojavila na naslovnici revije Vanity Fair, kjer je pokazala svojo še vedno popolno postavo. Najbolj pa si jo bomo seveda vsi zapomnili po kampanji Hello Boys za čudežne nedrčke Wonderbra, ki velja za eno najbolj ikoničnih kampanj vseh časov. Oglas je leta 1994 povzročil pravo senzacijo in je bil kriv za prometne zamaške in nesreče, ko so moški zjutraj hiteli v službo in strmeli v Evo. Od takrat so se ji odprla vrata v svet vrhunskega manekenstva in v 90. letih je češka Marilyn, kot so jo radi klicali, krasila naslovnice vseh večjih modnih biblij in bila glavni obraz številnih modnih linij na modnih brveh.