Klemen Selakovič, voditelj najbolj poslušanega slovenskega podkasta AIDEA, vsak teden navdušuje z novo epizodo, kjer goste izbira po lastnih zanimanjih in želji po učenju, zato povabi tiste ljudi, ki jih tako ali drugače občuduje in od katerih se želi učiti, kar vodi v poglobljene pogovore. Kljub veliki priljubljenosti in uspehu se je 34-letnik že takoj na začetku zavestno odločil, da ne bo imel sponzorjev ali oglaševalcev. »Vsak medij, ki privlači pozornost, je dober za oglaševalce. Tem bi svetoval, da vstopijo v ta medij in poskusijo s tem tudi podpreti neodvisne ustvarjalce. AIDEA dobiva dobre ponudbe sponzorjev, a sem neomajno odločen, da pri svojem projektu ne bom imel oglasov. Želim vzpostaviti nekoliko drugačen odnos do sledilcev in drugačen način monetizacije vsebine na internetu. To je moj osebni eksperiment,« pravi Klemen, ki bo z novo epizodo in novim gostom postregel že to sredo zvečer na Aktual TV in večer pozneje še na TV Veseljak Golica.
Prisega na pristnost, ne sponzorje
Razkrivamo, v čem je skrivnost uspeha enega najboljših avtorjev podkastov pri nas.
![](http://cdn.kme.si/public/images-cache/768xX/2025/01/31/61a72250a25da1dadad0d6ccf2a11e03/67a5f92094855/61a72250a25da1dadad0d6ccf2a11e03.jpeg)