Domače

Prisega na pristnost, ne sponzorje

N.S.
7. 2. 2025, 13.12
Posodobljeno: 7. 2. 2025, 13.14
Deli članek:

Razkrivamo, v čem je skrivnost uspeha enega najboljših avtorjev podkastov pri nas.

Marko Dellbelo Ocepek
Ker želi vzpostaviti drugačen odnos s poslušalci svojega AIDEA podkasta, je Klemen Selakovič odločen, da za epizode ne sprejema sponzorstev in oglasov.

Klemen Selakovič, voditelj najbolj poslušanega slovenskega podkasta AIDEA, vsak teden navdušuje z novo epizodo, kjer goste izbira po lastnih zanimanjih in želji po učenju, zato povabi tiste ljudi, ki jih tako ali drugače občuduje in od katerih se želi učiti, kar vodi v poglobljene pogovore. Kljub veliki priljubljenosti in uspehu se je 34-letnik že takoj na začetku zavestno odločil, da ne bo imel sponzorjev ali oglaševalcev. »Vsak medij, ki privlači pozornost, je dober za oglaševalce. Tem bi svetoval, da vstopijo v ta medij in poskusijo s tem tudi podpreti neodvisne ustvarjalce. AIDEA dobiva dobre ponudbe sponzorjev, a sem neomajno odločen, da pri svojem projektu ne bom imel oglasov. Želim vzpostaviti nekoliko drugačen odnos do sledilcev in drugačen način monetizacije vsebine na internetu. To je moj osebni eksperiment,« pravi Klemen, ki bo z novo epizodo in novim gostom postregel že to sredo zvečer na Aktual TV in večer pozneje še na TV Veseljak Golica.

Zanimivosti

potres, Kobarid, Bovec, 2004
Tresenje tal

Kako dobro poznate svojo hišo: ali je potresno varna?

obrezovanje vrtnic
Vrtičkanje

Oskrba vrtnic: čas je, da jim porežete suhe veje

mangostin
Mangostin

Kaj je mangostin, sadež poln mineralnih snovi, ki blaži vnetja

trgovina, nakup, živila, cene
Visoke cene

Da bi privarčevali, ne nasedajte zvitim trikom trgovcev

Marles za koncept FRESH prejel German Design Award 2025
Zanimivosti

Inovacija, ki raste iz tradicije: Marles in Mertelj Vrabič Arhitekti prejeli prestižno nagrado German Design Award

leska, cvetovi
Na vrtu

Ponekod že cveti znanilka pomladi in prvih alergij