Zanimivosti

Heineken je skupaj z več kot 2.000 navijači ogrel Pogačarjev trg za finale UEFA Champions League

Oglasno sporočilo
5. 6. 2024, 13.23
Posodobljeno: 5. 6. 2024, 13.55
Deli članek:

Madridski Real je letošnji zmagovalec UEFA Champions League. Nogometaši so odigrali napeto tekmo, zmagovalcem pa je do pokala zagotovo pomagalo tudi več kot 2.000 navijačev, ki so nogometaše goreče spodbujali na Heineken dogodku na nabito polnem Pogačarjevem trgu.

Nogometaši madridskega Reala so zmagovalci Lige prvakov v sezoni 2023/24, saj so v finalu na Wembleyju premagali Borussio Dortmund z 2:0.

Kljub borbenosti tekmovalcev na obeh straneh so na koncu zmago slavili nogometaši Reala - do naslova prvakov pa so jim zagotovo pomagali tudi požrtvovalni, zagnani in strastni navijači na Heineken dogodku na Pogačarjevem trgu.

Praznik pravih navijačev je bil 1. junija na Pogačarjevem trgu
Globalni sponzor UEFA Champions League Heineken je v letošnji tekmovalni sezoni pod drobnogled vzel kaprice, vraže in druge presenetljive navade najbolj zagnanih nogometnih navijačev. Našli so mnogo zanimivih podatkov kot na primer, da kar 57 % navijačev nikoli ne gleda tekme brez svojih srečnih nogavic. Ali pa, da kar 5 % nogometnih navdušencev spremlja nogomet tudi na svoj poročni dan.

Ne glede na njihove različne rituale in razhajanja ob izbranem nogometnem klubu pa je bilo pravim navijačem na Heineken dogodku 1. junija skupno, da so do zadnje minute podpirali in navijali za svoje favorite.

Dogodek z ogledom tekme, ki ga je vodil Tadej Bricelj, je popestril tudi zabavni program, ki je navijače dobro ogrel že pred začetkom tekme. Pravi navijači so se ob glasbi skupine Pantaloons lahko preizkusili v namiznem nogometu, skušali napovedati zmagovalca finala in ob spremljavi DJ-ja so se zabavali še dolgo v noč.

"Nogomet ne more obstajati brez pravih navijačev. Letošnjo tekmovalno sezono Lige prvakov smo posvetili nogometnim navijačem, saj so ključni del tega globalnega fenomena," je prepričana Daphne Stavropoulou, direktorica marketinga Pivovarna Laško Union.

"Pravi navijači imajo svoje vraže ter rituale. Ogledu tekem prilagajajo svoj spanec. Navijači so pripravljeni stati na dežju, da vidijo svojega idola. Navijači, ki si želijo, da bi bili lastniki preznojenega dresa njihovega najljubšega športnika. To so pravi navijači, ki jih slavimo," je še dodala Katja Sabadin, vodja blagovne znamke Heineken v Pivovarna Laško Union.

Nazdravljamo na prave navijače!

Zanimivosti

jastreb, mreža
V mreži

(Foto) Lačni jastreb se je zataknil tik pred kokošnjakom

božična zvezda na oknu
Sobne rastline

Božično zvezdo zalivajte z vodo sobne temperature

cukrov podcast
Svetovne teme

Cukrov podcast z Borutom Pahorjem o podnebni krizi

noc2
Navdihujoča naveza

Boštjan in Anton Noč – sin in oče, ki sta rojena za čebele

rojstvo, otrok, dojenček
Severna Makedonija

Rodila je pri 61-letih, sinček Petar je zdrav

Rovaniemi
Rovaniemi

V Božičkovi vasi daleč na severu ostali brez snega