Novi imetniki dolgo pričakovanega oglatega vozila se soočajo z bizarnimi problemi na čisto novih avtomobilih, še bolj bizarni in nesprejemljivi pa so odzivi podjetja Tesla, ko stranke prijavljajo svoje pritožbe.
Prejšnji teden smo lahko brali o tem, kako je nov cybertruck prepovedano oprati od zunaj, če prej v nastavitvah računalnika ne nastavimo v 'Način za pranje'. Kar nekaj strank naj bi svoje jeklene konjičke seveda normalno opralo, pri tem pa poškodovalo sistem vozila. Odziv Tesle? Garancija tovrstnega napačnega ravnanja z vozilom ne pokriva.
Pretekle dni je na družbenem mediju X lastnik po imenu Jason Jones delil svoje izkušnjo, ki je na mah zaokrožila po celem svetu. Po prevzemu vozila pri Tesla Pensacola Jones pravi, da se je odpeljal do 35 milj oddaljene polnilne postaje v Crestviewu na Floridi (to je slabih 65 kilometrov). Med polnjenjem vozila je iz zadnjega dela tovornjaka pričela puščati hladilna tekočina. Poklical je na Teslo in rekli so mu, da očitna tovarniška napaka ni zajeta v garanciji, poroča ameriški avtomobilski medij Carbuzz.
Omejena garancija pri proizvajalcih avtomobilov sicer ni nič neobičajnega
Kot pri vsaki garanciji tudi pri vozilih obstajajo omejitve, ki ščitijo proizvajalca pred kritjem popravil, ki jih povzroči napačna uporaba vozila. Le da je pri Teslinem cybertrucku ta garancija že sama po sebi zelo kratka in šepava. Avtomobil ima v primeru brezhibnega upravljanja predvideno življenjsko dobo štirih let ali 80.000 kilometrov, kar je izjemno malo.
V primeru Jonesovega Cybertrucka pa težava s hladilno tekočino v nobenem primeru ne bi smela biti težava, saj je v tako kratkem času zagotovo ni povzročil lastnik. Še več, Cybertruck naj bi bil zasnovan kot še posebej vzdržljivo in robustno vozilo – spomnimo se predstavitve Elona Muska, ki je leta 2019 v steklo avtomobila lučal kamenje. Neprebojno steklo se je, na posmeh vseh v dvorani in začuednje Muska, pod njegovim kamenjem razbilo.
Tesla po internetnem navalu spremenila ton
Objava na družbenih omrežjih je hitro rešila težavo. Tesla je Jonesu dan po prijavi vendarle poslala vlečno službo, in popravila tovornjak. "Tesla je danes presegla pričakovanja in popravila moj tovornjak in mi ga vrnila to popoldne. Zelo zadovoljen. Servisni center Tesla Pensacola je opravil odlično delo. Tovornjak so celo temeljito očistili, preden sem ga prevzel. Vse je bilo pokrito pod garancijo," je zapisal Jones.