Rolls-royce cullinan ima ime po največjem diamantu, kar so jih našli, 5,4-metrska SUV-ladja pa seveda ni za navadne smrtnike, saj cena ustreza denimo vrednosti najprestižnejšega stanovanja v Ljubljani. Kakorkoli, cullinan je luč sveta ugledal leta 2018, glavna sprememba pa se je, kot je že navada, zgodila na nosu. Maska z rešetkami ni več uokvirjena po robovih, precej konvencionalne luči so zdaj nižje, LED-dnevni trak pa obkroža zgornji del in se zapelje globoko v dno sprednjega odbijača. Prišel je konec za oglate elemente in vstopnike za zrak v sprednjem odbijaču, vse skupaj je zdaj precej … poševno.
Spremembe na zadku so manj očitne, še najbolj izstopa odbijač z novimi izpušnimi zaključki. Britanci upajo, da bodo s prenovo Cullinan Series II, kot se glasi polno ime, osvojili tudi nekaj mlajše populacije. Po njihovih podatkih je bila leta 2010 povprečna starost kupca rolls-roycea 56 let, letos pa je 43 let. Razlog seveda ni le cullinan, a sporočilo je jasno. Med drugimi novostmi ima veliki SUV, težak več kot štiri tone, tudi do 23 palcev velika kolesa.
V notranjost so vtaknili nov infotainment, osrednji trak, ki teče po sredi armaturke, ima zdaj stekleni vstavek, novi so tudi digitalni merilniki. RR pravi, da lahko kupci zdaj izbirajo še med več prestižnimi materiali in sestavo notranjosti. So pa pri miru pustili 6,75-litrski V12.
Prenovljena je tudi najmočnejša različica, cullinan black badge, kjer V12 premore 441 kW (600 KM) in 900 Nm navora, 30 konjičev in 50 Nm več kot pri običajnem cullinanu. Navzven je prepoznaven po bolj radikalnih vstopnikih za zrak spredaj in črnini namesto kroma, črne so tudi obrobe stranskih stekel, pa tudi teta na pokrovu motorja s krili je v temnejšem tonu, da o zatemnjenih zadnjih lučeh in izpušnih okvirjih ne govorimo.