To razkriva najnovejša raziskava podjetja International Data Corporation (IDC). V letu 2023 je Apple prodal impresivnih 234,6 milijona iPhonov, s čimer je presegel Samsungovo prodajo, ki je znašala 226,6 milijona enot.
Apple, ameriški tehnološki gigant, je s tem dosegel 20,1-odstotni tržni delež, medtem ko je Samsung zabeležil 19,4-odstotni delež. Na tretjem mestu se je z 12,5-odstotnim deležem uvrstil kitajski Xiaomi, kažejo podatki IDC.
Nabila Popal, vodja raziskav pri IDC, pripisuje Applov uspeh predvsem naraščajočemu povpraševanju po premijskih napravah, ki sedaj tvorijo več kot 20 odstotkov trga. Poudarila je tudi vpliv Applovih agresivnih ponudb za zamenjavo starih naprav in privlačnih brezobrestnih finančnih načrtov.
Analitiki izpostavljajo, da je padec Samsunga deloma povezan z vse bolj razdrobljenim trgom Android pametnih telefonov. Posebej so omenjeni konkurenti v nižjih cenovnih razredih, kot sta Xiaomi in Honor, ki prispevajo k Samsungovemu izzivu.
Skupna prodaja pametnih telefonov v letu 2023 je po podatkih IDC znašala 1,17 milijarde, kar je za 3,2 odstotka manj kot leto prej. Kljub trenutnim težavam na globalnem trgu pametnih telefonov, IDC ne izključuje možnosti okrevanja v drugi polovici letošnjega leta.