Novica sicer ni posebno presenečenje. Januarja lani je izvršni direktor Lamborghinija dejal, da se znamka nagiba h grand tourerju za prvo električno vozilo, kar je segment, kjer znamka že desetletja ni bila prisotna. Čeprav je Lamborghini danes najbolj znan po svojih klinasto oblikovanih superšportnikih s sredinskim motorjem, je bilo v njegovi daljni preteklosti več štirisedežnih grand tourerjev s spredaj nameščenim motorjem.
Vrnitev h koreninam pomeni boljše možnosti za elektrifikacijo znamke. Čeprav so danes superšportniki Lamborghinijeva prepoznavna identiteta, pa vodilni ne verjamejo, da je tehnologija električnih vozil že pripravljena nanje.
V začetku letošnjega leta je glavni tehnološki direktor Rouven Mohr dejal, da še ni pravi čas za superšportni električni avtomobil. Pojasnil je, da je zmogljivost električnih avtomobilov še preveč odvisna od stanja napolnjenosti baterije in temperature, da bi lahko naredili prepričljivega superšportnika kljub ustreznim voznim lastnostim. Napovedal pa je, da lahko v petih do šestih letih tehnologija napreduje do točke, ko se bo Lamborghini pripravljen zavezati električnim pogonskim sklopom. To nakazuje, da bo prvi električni Lamborghini morda res hiter, vendar ne bo kot njegovi predhodniki z notranjim zgorevanjem. Namesto tega bo bolj osredotočen na vsakodnevne vožnje, podobno kot Urus, ki kot najbolje prodajani model znamke dokazuje, da so kupci pripravljeni tudi na Lamborghini, ki ni klasičen superšportnik.